Max Factor - 116 Wicked White alias můj nový highlighter!

Poohlížela jsem se po rozjasňovači. Ale nechtěla jsem tekutý, jelikož jeden mám, ale chtěla jsem pudrový. Ten už sice taky mám, ale do zlaté barvy. A ten se nehodí ke každému líčení. Například ke klasickému kouřovému černému líčení je to nemyslitelné. Chtěla jsem bílo stříbrný. Nemohla jsem najít žádný cenově dostupný a hlavně který se dá koupit a ozkoušet v ČR.  Včera mě náhoda zavedla do drogerie DM ke košíčkům s výprodeji. A tam jsem ho našla!

Není to tedy přímo rozjasňovač, ale naprosto boží stín od Max Factor (nějak se mi ta značka začíná líbit :)). Je z řady Earth Spirit a odstín mám 116 Wicked White. Je to nádherně metalická bílá barva jako stvořená na použití nejen na oči a pod obočí. Pěkně se roztírá a vrství. Tedy vrstvit se ani moc nemusí. Je hodně výrazný. Vyfotila jsem vám ho nanesený na lícní kost a pod obočím. Tam jsem to přehnala, aby to bylo dobře vidět :D Takže se nelekejte. Takhle to samozřejmě nosit nebudu :) Super je, že odolávají teplu i otěru! Normálně stojí 199Kč, já ho mám za 45Kč :)) A to se vyplatí, proč zbytečně vyhazovat velké peníze!

Výrobce:
"Oční stíny obsahují jemně pomleté barevné pigmenty, které vytvoří krásnou sytou barvu.
Příjemné, sametově jemné oční stíny, jednoduché nanášení, neparfémované, hypoalergenní, odolávají otěru i teplu."






                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. Vypadá dobře, tu cenu 45 Kč fakt závidím! :/- ale přeju ti to ;))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle, taky se chci poohlídnout po rozjasňovači :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥