Just - Natural Cream Lavender

Dnes mám něco pro příznivkyně přírodní kosmetiky. Jedná se o levandulový krém od firmy Just.

Výrobce:

"Neobyčejné schopnosti levandule doplněné o antioxidanty a vlhkostní faktory zaručují tomuto krému vysokou spolehlivost při péči o pokožku. Krém je možné použít při ekzémech, dermatitidách, lupence, plísních, akné i k hojení ran a boláků, nicméně uplatnění najde rovněž při péči o ruce včetně nehtů, jako denní i noční krém na pleť v obličeji a při masáži a lymfodrenáži proti celulitidě. Uvolňuje křeče, pomáhá při plynatosti, menstruačních bolestech a hemoroidy, jeho jemnost však oceníte i při léčbě popraskaných žilek a při potížích hlasového ústrojí.

Složení: levandulový olej, extrakt aloe vera a vilínu viržínského, hedvábné proteiny, sorbitol, glycerin, bisabolol, kerastim, kyselina mléčná a gallová, ochranný faktor UV 4"

Jak vidíte, tento krém je opravdu multifunkční a všestranný. Já jsem ekzematik, takže si postižená místa při zhoršeném stavu potírám a dále ho používám jako noční krém, když má pleť není zrovna v moc dobrém stavu. Pokožku mám suchou, takže potřebuji něco hodně hydratačního, ale když se vám občas udělá nějaký ten pupínek, není pro mě lehké je jich zbavit. Když totiž použiji přípravek určený na akné, hrozně mě to přesuší. Pupínek sice zmizí, ale já pak musím opravovat následky, které způsobil na mé kůži. Tento krém je naprosto úžasný, jelikož je hodně hydratační a zároveň má dezinfekční účinek. Pokožka je pěkně sjednocená a za pár dní mám po problému. Navíc nádherně a dlouho voní, což je pro mě taková malá aromaterapie :))

Kosmetiku bohužel nemůžete v obchodě zakoupit (aspoň co já vím). Prodává se prostřednictvím zástupců firmy Just. Každý region má své zástupce a jejich seznam naleznete ZDE. Dále jsem našla docela širokou nabídku ZDE. Myslím, že u zprostředkovatelů jsou ceny o něco nižší.

Stál mě (teda mamku, od které jsem ho dostala :D) cca 320Kč (což je tedy dost za 60ml). Krému dávám  díky ceně 8 z 10ti bodů. Být cena nižší, má 10 z 10ti! :))


                                                                                                                      Vaše Aneta ♥

3 komentáře:

  1. Kosmetiku Just používám také. Mám ji moc ráda.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Od Justu jsem měla krém tea tree s rosalinou, který byl výborný na mou pleť se sklonem k akné. Nicméně tato kosmetika není úplně přírodní, jelikož obsahuje parabeny. Levandulový krém rovnou čtyři :-(. Škoda, ten pocit z toho pak není takový. Terezie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to už jsem také přišla :( Navíc jejich potravinové doplňky obsahují třeba glutamát sodný :-/ No už asi nepotřebuji další výrobek od Justu. Cítím se podvedena :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥