Jak na syté oční stíny...

Dnes mám pro vás typ, jak přimět vaše stíny, aby se ukázaly ve své plné kráse :) Mého triku jste si mohly všimnout už ve videích, která pro vás točím. 

Nejdříve samozřejmě musíte použít bázi po oční stíny. Díky ní se nestane, že by vám stíny nevydržely aspoň půl dne. Ta vám taky trochu barvu ztmaví, ale pro mě to pořád nebylo dostačující. Proto jsem zkusila použít pod stíny mou třpytivou bílou tužku od E.L.F.u. Ty se osvědčily na jedničku. Je to taková levná varianta Jumbo eye pencil od NYXu (ale i na tu si dělám zálusk!).


Nejdříve tedy použiji bázi, pak tužku a pak nanáším krásně syté stíny. Jaký je to rozdíl, demonstruje tato fotka:



Tužku zakopíte pouze ZDE.
Stojí 39Kč
Sice docela rychle ubývá, ale to jí za tu cenu prominu. Tuha je docela dost měkká. Hodí se hlavně pod třpytivé stíny. Barvy jsou jasné a výrazné + drží mnohem déle a neslévají se. Občas ji použiji i jako rozjasňovač. Vše je možné :D
Dávám jí 8 z 10ti.

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Wow, tak to je fakt rozdíl!

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že mě se prostě z oka slévá i s bází :(. Ale i tak jí mám ráda a budu si ji kupovat dál protože má i víc využití a drží :). Jen teda mně ne na víčku :(:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rozdíl je doopravdy vidět :).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já už na to právě koukala ve videu.. to je zajímavej trik a je evidentní, že to fakt zabíjá.. tak to si musím při příští objednávce pořídit! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo holky, určitě vyzkoušejte :)) A za tu pěknou cenu, no comment! I když si myslím, že až budete z Elfu objednávat, nezůstanete pouze u tohoto výrobku :D Aspoň tedy já ne!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥