Golden make-up for special events - video

Tak se mi konečně podařilo zprovoznit moje video. Teda řeknu vám, bylo to umění :D Po nahrání videa do PC, jsem měla obličej jako pomeranč... Nekecám :D Tak jsem potřebovala trošku stáhnout barvy, což se mi podařilo až v editoru na YouTube. Jenže to neskutečně dlouho trvá. Tak ho mám připravené až teď... Pořád jsem sice tak trošku mandarinka, ale aspoň už ne pomeranč! :D Stažením barev u videa, se bohužel odbarvily i fotky. Tak je ještě přidám i na konec článku.

Dále jsem měla u videa úplně jinou písničku (Red Hot Chilli Peppers - Easily), ale bohužel mi ji YT nepovolilo, kvůli autorským právům. Takže jsem musela vybrat nějakou z jejich seznamu, které byly teda ovšem vážně strašné! Tahle byla asi tak nejlepší. Swing nebo tak něco, byste tam asi nepřežily :D

Toto líčení je určeno pro zvláštní příležitosti, třeba na plesy, večírky a podobně. Je natočené na přání Suzie, která chtěla zlaté líčení na ples svého přítele. Jinak na obličeji mam pouze BB Cream od Garnieru a zmatňující pudr. Tak enjoy! :))

A co dneska můžete ve videu vidět?
Již zmíněnou mandarinku, nefungující popis v 0:58 a překlep ve 2:08 :))

EDIT: Zjistila jsem, že každému s epřehrává jiná hudba a jiné upravení videa (z mandarinky je zas pomeranč...) Takže se omlouvám, ale to video prostě blbne... Někdo uvidí to a někdo zas ono :D Každopádně z obou videí pochopíte a uvidíte postup, takže to je asi nejdůležitější :)) Vaše zmatená Aneta ♥ :D




Ne, opravdu nešilhám :D...


                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

16 komentářů:

  1. To je krása! Hrozně se mi líbí, že je to zas trochu jiné, než ,,klasické" kouřové líčení. Moc děkuju za video, teď už ,,jenom" to zkusit sama na sobě :D

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie - Jéééé to jsem ráda :) Určitě se ti s mým pomerančovým návodem povede :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prosimtě, pomeranč nepomeranč... :D ještě jsem se tě chtěla zeptat, co rtěnka? Jako je mi jasný, že rudá ani cokoliv se třpytkama by se k tomu nehodilo, když jsou oči tak výrazné, ale co třeba něco takového: http://4.bp.blogspot.com/-tE-5ED65KBE/TgOZVNU8hGI/AAAAAAAAAKQ/14gFdcoHzFI/s640/DSC00266.JPG aby se to moc netlouklo s těma očima...

      Vymazat
    2. Já bych spíše volila nějakou nude rtěnku http://static.becomegorgeous.com/gallery/pictures/katyperry-goldeneye-makeup.jpg a nebo jen klasický bezbarvý lesk :)

      Vymazat
  3. Hezký. :) To obočí bych udělala malinko výraznější, k tomuto výraznému líčení by se to hodilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow blogger má nové komentáře :D To je super :) Teď můžu odpovídat každé z vás přímo k příspěvku :))

      Jinak já mám brow kit od Elfu v tom úplně nejsvětlejším odstínu a již několikrát jsem přemýšlela nad tím, že si vezmu i ten o odstín tmavší :)) Tak až příští nákup :)

      Vymazat
  4. Pěkné líčení :) ze začátku když sem viděla tu černou tak sem se lekla, že to bude nějaké moc morbidní, ale ta zlatá to úžasně zesvětlila.. vážně pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj máš pravdu. Když je oko zavřené, je vidět pěkné vystínování a při otevřeném oku je vidět trochu větší kontrast. To je dáno i mýma více zapadlýma očima. Kdo má víčko rovnější, bude vidět vystínování i při otevřeném oku.

      Vymazat
  5. Super video! Ze začátku mne teda dost vyděsila ta černá, ale spoléhala jsem se, že z toho uděláš něco kráného- i přes to, že je líčení výrazné :D na ples se sice nechystám, ale i tak se na videa vždy ráda kouknu a baví mne ;-) takže už se těším na další!

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to zalíbilo natolik, že si ho asi i sama na ples vezmu :) A děkuji!

      Vymazat
  6. Nádhera, jsi moc šikovná =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. ¨naprosto super.Uzasna inspirace na ples..moc dekuji i za ostatni videa. Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥