Gestil - wonder balzám

Dneska budu pokračovat opět péčí o vlasy. Zaměřím se na výjimečnou masku Gestil wonder.

Oficiální popis:
Jeho výjimečné složení se doporučuje na vlasy s poškozeným vláknem, vlivem trvalé, barvení, smogu a vlasy jemné se sklonem k padání.

Hned pro začátek musím říct, že obsahuje výtažek z míšní tekutiny býka a bambusu... Což někoho může vážně odradit :D Po přečtení mnoha a mnoha recenzí (kladných) jsem se rozhodla masku vyzkoušet. A nelituji!

Maska má jakoby gelovou konzistenci a silně peprmintově (?) voní. Někomu smrdí, mně krásně voní. Záleží na nosíku uživatelky ;)) Tento krém se dá používat buď jako klasická maska na vlasy (3-5minut na vlhké vlasy, smýt a hotovo) a nebo jako vlasový zábal (30-60minut, ale někdo dává i 2 hodiny + zabalit vlasy do igeliťáku, aby se pěkně zapařily, smýt a je hotovo). Já mám zatím zkušenost jen s "maskováním" a dneska konečně vyzkouším i zábal.

Já masku používám takto: Nejdříve použiji svůj oblíbený šampon Bed Head, pak masku a to je vše. Dříve jsem používala různé kondicionéry, ale po téhle masce není ani trochu třeba. Vlasy jsou krásně hydratované, lesklé a hlavně jdou lehce rozčesat. 

Tuto masku dokonce používá leckterý kadeřnický salón. Balení můžete zakoupit ve dvou velikostech - 300ml a 500ml. Kdo výrobku nevěří a nechce riskovat, může si pro začátek koupit tedy to menší. Já do toho šla po hlavě a zakoupila hned větší balení a rozhodně nelituji :) On to byl vlastně tedy dárek od sestřenky, který jsem si sama vybrala. Takže jsem ho nekupovala já :))

500ml zakoupíte na internetu za 230Kč + jsem si zásilku osobně vyzvedla, takže jsme neplatily žádné poštovné. Kolik za něj dáte v kamenné prodejně, nevím. Ale co vím je, že Gestil Wonder má ode mě 10 z 10ti bodů!





10 komentářů:

  1. Taky jsem toho o ní hodně načetla, určitě ji vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, asi je vážně výborná! Jen(i kdež je profesionální) mne trochu odrazuje jehí obal, ale to je mojí rozmazleností na pěkné obaly :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Muzu se zeptat, kde jsi objednavala? Uz dlouho se chystam vyzkouset=)

    OdpovědětVymazat
  4. Lady - Pokud nemáš vlasy v moc dobrém stavu, určo ti pomůže :))

    Teensmajdicka - Obal opravdu není nic moc. Ale teďko opravdu nekoukej na vnějšek, protože vnitřek nemá chybu :))

    Talka - Objednávala jsem ho zde - http://www.firsthand.cz/kategorie1/vlasova-kosmetika1/gestil-wonder-balzam/gestil---wonder---balzam---500-ml.html . Výdejní místo mají v jednom elektru na Praze 8 :))

    OdpovědětVymazat
  5. už dlouho jí mám v plánu vyzkoušet a čím víc o ní čtu, tím dřív si jí budu muset pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  6. chci se zeptat jestli ta její vůně vydrží a nebo se smyje společně s vodou, mohla bych po pužití přemýt masku šamponem? (kvůli vůni)?

    OdpovědětVymazat
  7. Terka - Ta "vůně" pak trochu na vlasech drží. Mně osobně to nevadí, takže jsme to neřešila, ale druhý den už cítit není. Jinak podle mě to pak šamponem smýt můžeš, protože vlasy jsou již maskou nacucané, tak se to asi nevymeje. Chce to zkusit a experimentovat :) Já sama s tím zkušenost bohužel nemám.

    OdpovědětVymazat
  8. za mě taky jo, já jí naprosto miluju :). Mně vždycky uchvátí ten lesk :D Jinak jako zábal doporučuju, nechávám si jí na hlavě hodinku a mně stačí použít jednou za dva týdny :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tu masku znám. Když jsem byla na střední, kamarádka o ní pěla samé chvály a my se jí s holkama smály, když jsme zjistily, že je tam ta věc z býka .. :D Ale Tvé vlasy vypadají nádherně, takže přemýšlím o tom, že jí také zkusím:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky používám. Já patřím ale do té skupiny, které tahle věc smrdí. A děsně! :D Ale kvůli dobrým účinkům to vydržím. Trošku mi vadí, že ten smrad je v těch vlasech i po vymytí, ale stejnak používám ještě nějaký výživný sprej, který naštěstí voní :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥