Garnier - bb cream

Již před nějakou dobou jsem vám slibovala, že udělám recenzi na BB krém od Garnier. Na základě jednoho e-mailu, kde se čitatelka dožadovala recenze na tento produkt, jsem si na to vzpomněla :D Sice opožděně, ale přece. Tady je!

BB cream ( neboli Beauty balm) je inspirovaný krásnou pletí asiatek. Ty ho totiž hojně používají.Tento krém je výsledkem smíchání 5ti účinků v jednom a to:

  1. Hydratace 24h
  2. Sjednocuje tón pleti
  3. Rozzáří pleť
  4. Kryje nedokonalosti
  5. SPF 15


BB cream se vyrábí ve dvou odstínech a to pro světlou pleť a pro normální pleť. Já mám samozřejmě první variantu. I když je pro světlou, na mě je pořád trošku moc tmavý. Je lazený do žlutých podtónů. Textura je taková docela hutná, ale jako u hutného zabarveného krému, ne ve smyslu hutného "maskoidního" make-upu. Jemně tedy kryje a opticky vyhlazuje pokožku (odráží světlo). Pleť mám po něm hydratovanou a osvěženou. Používám ho, pokud jdu třeba jen s přítelem na procházku a nemusím mít úplně dokonalý make-up. Dá se použít i jako báze pod makeup, pro ještě lepší výsledek :)

Krém obsahuje vitamin C, glycerin, kyselinu hyaluronovou a minerální pigmenty.

U ostatních jsem četla, že jim přijde drahý. Mně cena 260Kč za 50 ml přijde docela v pohodě. Ale záleží na každém :)) Osobně tento krém doporučuji jako lehčí variantu k make-upu. Dávám mu 9 z 10ti bodů.

Před

Po


                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Ten vypadá moc dobře, asi se po něm podívám :)

    OdpovědětVymazat
  2. určite sa na neho pozriem..vyzerá super..vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mrkněte holky :) Je to dobrá věcička :))

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá skvěle, jen nevím, zda mi za to stojí, možná zůstanu u tónovacích krémů, ty jsou nr. one! Ale i tak díky za recenzi, pamatuji si na review s ním, jak jsi z něj byla už předtím unešena, takže jsem byla ráda, že jsi o něm řekla něco víc :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥