Freeman - facial enzyme mask - pineapple

Za dobu působení mého blogu, jsem snad nenapsala ani jednu recenzi na pleťovou masku. Pokud se pletu, opravte mě :D Proto tenhle přečin dneska napravím a napíšu vám o enzymatické ananasové masce od Freemana. 

Maska má dost velké balení a to 150ml, což vám vystačí na opravdu hodně masek. Stála mě myslím 180Kč v Rossmannu. Uvnitř je bílý až průsvitný gel, který docela příjemně sladce ananasově voní. Gel obsahuje drobné částečky, které ani okem nejsou vidět a ty vám zajistí dokonalý peeling při smývání masky, což hodně oceňuji. Je to vlastně takové 2v1. Obal se o těchto částečkách nezmiňuje, dokonce pak ještě pro lepší výsledek doporučují použít pleťový peeling. Což já teda rozhodně neudělala, jelikož mi stačily částečky obsažené v masce. Dále jsem nepotřebovala pokožku brousit. Akorát bych si jí nejspíš podráždila. Masku aplikuji v tenké vrstvě a za 10 minut smyji krouživými pohyby z pleti. Pak stačí namazat váš pleťový krém.

Co má umět?
Maska obsahuje aktivní enzymy, které pomáhají odstraňovat odumřelé buňky přirozenou cestou, vyhlazuje povrch pleti a dokonce prý má i vyhladit drobné vrásky. Dále stimuluje přirozený proces obnovy pleti a lehce hydratuje. Pleť znovu získává  svou pevnost, pružnost a zářivý vzhled.

Co umí?
Pleť při zasychání nepne, maska získá jen tužší gelovou (ale suchou) konzistenci. Váš obličej se nestane nehybným, jako u některých jiných masek :D Smývá se lehce, já používám vatový tampónek a krouživými jemnými pohyby masku dostávám z pleti dolů. Pokožka je pak jemná, zářivější, hydratovaná a je zbavena začervenání (aspoň v mém případě). Ještě chci (už asi po stopadesátédeváté) upozornit na to, že mám suchou ekzematickou pokožku a tato maska ji nedráždí!!!

Masku si rozhodně plánuji po vypotřebování koupit znovu a dokonce uvažuji i nad ostatními maskami, které jsou u nás dostupné. Masce dávám 9 z 10ti bodů!




                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

11 komentářů:

  1. Freeman, moje srdecni zalezitost :D Urci se po ni podivam, mela jsem ji tusim kdysi v tom mini pytlicku co prodavaj na vyzkouseni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já plánuji i nějakou čistě hydratační masku, snad u nás nějaká je k dostání. Pak se určitě stane i mou srdeční záležitostí :D

      Vymazat
  2. Mám a jsem s ní spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že má kladné ohlasy :))

      Vymazat
  3. vypada moc dobre, diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, snad budeš spokojená :))

      Vymazat
  4. Ta maska je fajn, zdá se mi po ní pleť taková rozjasněná. Mám ráda i jejich jílovou, ta je ale už na mastnější pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď mně taky :) No, ta už by pro mě bohužel nebyla. Ale podívám se po nějaké hydratační!

      Vymazat
  5. hm, hned ako miniem tie co mam doma bezim po nu:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, tak dej pak vědět na svém blogu :))

      Vymazat
  6. Souhlasím maska je velmi povedená... brzy na ni taky chystám článeček..:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥