Fén + žehlička na vlasy

Není to zas tak dávno, co jsem se vám svěřila, že potřebuji novou žehličku. Ta moje už absolutně neklouzala a prostě....už vypadala strašně. Dále jsem potřebovala i pořádný fén, jelikož celé dva roky, co jsme v Praze na VŠ, používám jen malý cestovní fén, který jsem si vzala z domova. Takže fénovaní trvalo dlouho a nebylo to ani v jiných směrech to pravé ořechové. Takže vám ukážu, co jsme si pořídila.Oba výrobky jsou od Ety z kolekce Colorino.


Součástí fénu je také difuzér a nástavec na užší proudění vzduchu, pro hladký účes. Jelikož nevím, co oslavného psát o fénu, dám sem text od výrobce. Myslím že obsahuje všechny důležité informace :)) 

"Unikátní a pestrý design se snoubí s dvěma rychlostmi proudění vzduchu. Sami si zvolíte ze 3 teplot vzduchu, která vám nejlépe vyhovuje. Díky ionizaci vám budou vaše vlasy držet tvar a budou si stále držet přirozenou vlhkost. Pomocí tlačítka na šok studeným vzduchem, můžete vlasy tvarovat bez použití tužidel. Pečujte o své vlasy s láskou a vytvořte si každý den dokonalý účes jako od kadeřníka."

ETA fén 6311




Žehlička je ze stejné kolekce jako fén. Vyrábějí se vlastně dvě verze. Jedna má uplně stejný potisk, jako fén, ale mně se víc líbila černo-bílá kombinace. Vybírala jsem si jí podle recenzí na Heurece, kde s ní byli všichni uživatelé velmi spokojeni. Na internetu ji seženete od 450 do 800Kč. Já ji mám z Kamennéhoobchodu.cz. Navíc mi k ní přibalili šampon Schauma - Super ovoce a Vitamíny, pilník gabriella Salvete a průhledný lak na nehty od téže značky. 

Velice pěkně po vlasech klouže a jelikož má extra dlouhé destičky, mám s  ní vlasy vyžehlené raz dva :)) Sice jsem původně chtěla nějakou "lepší" žehličku, ale pak jsem si zase řekla, že nebudu vyhazovat peníze za něco, co mi prokáže stejnou službu. Proto mám levnější žehličku a i tak jsme s ní nadmíru spokojená. Navíc má nádherný design :) Součástí balení je také krásné růžové žáruvzdorné pouzdro a 2 klipsy.

Žehlička na vlasy ETA 7333/10



                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. ježiš to je nádhera, miluju puntíky! :D jenom lituju, že nový fén koupila máma těsně před Vánoci a já sobě žehličku před týdnem, protože tohle je dokonalý :D

    OdpovědětVymazat
  2. TO VYPADÁ ÚPLNĚ SKVĚLE!
    JÁ MÁM KULMU OD ETY :)

    prosím
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou rozkošné, že? :)) Nemůžu se na ně vynadívat! :D

    OdpovědětVymazat
  4. fén mám skvělý od babylissu, ale žehličku bych potřebovala novou :) sama si žehlím většinou jen patku, takže nepotřebuju žádnou extra..ale ta co mám teď má poškozený kabel a krásně to jiskří... tak ji radši už nepoužívám, abych nedostala ránu proudem :D (i když to není úplně pravda, minulý týden jsem to riskla při přípravě na rande :DDDD)

    OdpovědětVymazat
  5. Katie - Výrobky od babylissu se mi moc líbí. Taky mají pěkný design. No vidiš, aspoň by si pak lidi řekli : Ty brďo, ta Katie, ta má ale jiskru! :D Ale tu máš určitě i bez rozbité žehličky :)) Pěkný den, Aneta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥