E-L.F. - Beauty School paletka tvářenka a bronzer (Beauty School Blush & Bronzer Palette)

Dnešní příspěvek se bude líbit tvářenkovým milovnicím :) Pořídila jsem si paletku od Elfu, která obsahuje 2 tvářenky a 2 bronzery. Barvičky jsou krásně pigmentované. Záleží na vás jakou intenzitu líčení zrovna zvolíte. Paletka obsahuje totiž vždy jeden světlejší a druhý tmavší odstín.

Světle růžová tvářenka má trošku menší pigmentaci, než ostatní tři políčka. Je vhodná proto pro velmi přirozené líčení a dodání jen lehkého růžového tónu.

Tmavší růžová je opravdu hodně (hooooooooooodně) pigmentovaná. Proto stačí jen lehoučké "smočení" štětce do barvy a vykouzlí vám opravdu intenzivní růžové tváře. Jde však hezky rozetřít do ztracena. Tento jediný odstín obsahuje třpytky.

Světle hnědý bronzer má hezký zlatý perleťový nádech. Já osobně ho používám jako rozjasňovač. Tento úkol totiž plní na jedničku.

Tmavý bronzer je dobrý na konturování obličeje. Jako tmavě růžová tvářenka je hodně pigmentovaný a do ztracena se mi roztírá trochu hůře. Proto se s ním musí opatrně. Radši si pak trošku přidáte, je to lepší, než ho pak těžko z tváře dostávat dolů a ubírat mu na intenzitě.

Paletka je opravdu výborná a já se nebudu bát objednat si ji znovu. Stojí 87Kč. Dávám jí 9 z 10ti.





Mimochodem, jaký byl váš Silvestr? Já si ho užila nezvykle poklidně a bez opilství. Takže jsem neměla žádnou opičku a mohla se dneska učit :D



                                                                                                              Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. a co jsi provedla s tim bowle, kdyz jsi se neopila? :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypili jsme to celý. Dokonce jsme do toho dolili pak celou tu vodku. Jen trocha ovoce zůstalo :D Nevím, jak to, že to na mě nemělo nejmenší účinek. Ale nevadí mi to. Pochutnala jsem si :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká recenze, brzy budu dělat velkou objednávku na ELF a tenhle bronzer určitě taky přihodím. Díky za tip ;)

    Mrkni ke mně: http://the-world-in-colours.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Markéta - Nemáš zač, proto to dělám :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥