DIY coconut lip scrub + Giveaway!!!


Dneska mám konečně další DIY projekt. Bude to samozřejmě něco pro vaši krásu, konkrétně pro krásu vašich rtů. Pokud nosíte hodně rtěnky a nemáte úplně hladké rty (vlivem např. zimy, trpíte na suché rty, apod.) není výsledek takový, jaký byste si asi přály. Proto se i rty, tak jako pokožka, musí čas odčasu „opeelingovat“. Kdo by neznal slavný přeslavný lip scrub od Lushe. Ne pro každého je ale cenově dostupný, proto vám dneska nabízím takový malý dupe, který si navíc samy vyrobíte. Podle mě z něho budete mít větší radost, než z nějakého koupeného výrobku. Takže tady je návod na váš vlastní DIY lip scrub!

Co budete potřebovat?
Jemnější cukr (ne však moučkový prosim vás…), med, vazelínu, olivový olej, kokosový olej, misku, lžičku, malou nádobku na uchovávání scrubu.


Postup:
Postup je uplně nejvíc jednoduchý. A to takový, že všechny ingredience smícháte dohromady :D Pokud bude scrub moc hustý, přídáte do něj kokosový nebo olivový olej. Pokud bude naopak směs moc tekutá, přidáte cukr. Pak už stačí směs dát do malé nádobky a můžete vesele peelingovat. Jednoduché, že? :))


Cca půl lžičky medu medu od dědečka :)

2-3 lžičky olivového oleje

3-4 lžičky kokosového oleje (byl v ledničce, takže je tuhý, poté je nutno míchat tak dlouho, dokud se nerozpustí)

Promícháme

Přidáme půl lžičky vazelíny

Mícháme

Scrub se přestal lepit na stěny a je již pevný


Naplníme do skleničky a hotovo!


Po scrubu mám rty jemné a hydratované. A je BIO :))
(na některých místech mých rtů můžete ještě stále vidět trochu cukru... Omluvte to prosím :D)


A teď dobrá zpráva č. 2: jedna z vás může přesně tenhle scrub s příchutí kokosu ode mě vyhrát!!! Stačí být veřejným čtenářem mého blogu, napsat mi do komentáře nějaký vzkaz + váš e-mail. Vítěze vylosuji 23.1.2012 :)


A nejlepší zpráva je, že je jedlý a tááááák dobrý! :)


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Jé, zrovna sem pemýšlela, že si ho udělám, ale já dělám jen jednorázová - med a cukřík, nebo dětská krupice (podle toho jak ho chci hrubý. kdybych náhodou nevyhrála, tak zkusím tento si vyrobit sama.

    l.jerlingova@seznam.cz

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je super tip, díky za něj! :-)
    kate.trpalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad a až mi dojde scrub od Lushe vyzkouším :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Musim vyzkouset, diky za tip:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jů, super návod, dělala jsem podobný, ale je k němu potřeba jen cukr a med :)).
    Jinak jistě víš, že tvůj blog pravidelně(denně) sleduji, a musím říci, že jsi pořádně(od té doby, co tě sleduji) pokoročila, je to tu stále lepší a lepší!
    Kdyby nááhodou, můj email: majdalenka232@seznam.cz -zajímá mne, jaký scrubík je :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. to je skvělej nápad, doufám že budeš pokračovat v téhle rubrice DIY :)
    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. To by mě nikdy nenapadlo, super tip :) S vlastní výrobou ještě počkám, kdybych ho náhodou vyhrála u tebe :))

    claire-style@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc dobrej napad, asi ho zrealizuju, az mi dojde muj scrubik z LUSH :)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Teda! Super návod, díky za tip!!:)
    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. to je hezký, člověk nemusí utrácet za předražený lush :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to zkusím:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Super! Tohle bych přesně potřebovala, na suchý rty strašně trpím a pak si je pořád okusuju :))

    nenunka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tak už jsem si založila účet:) Je to super nápad! Někdy vyzkouším. V DIY určitě pokračuj :))

    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. super nápad :)určitě ho vyzkouším vyrobit
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Jé skvělý nápad.
    z.borovice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tomu říkám giveaway!!! Skvělý nápad to by mě nenapadlo a vypadá to opravdu skvěle! :) Nejlepší na tom je že je z domácí výroby :D Šikulka. Moc bych si ho přáála. :)

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý nápad, asi to vyzkouším, teďka přes zimu je péče o rty důležitá.. :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Je to skvělý nápad, zrovna když je ted venku pěkná kosa a já mám věčně popraskané rty :):/
    danielaplsková@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. taky mám dost problémy s popraskanými rty, kolikrát se toho nemůžu zbavit celé měsíce. Určitě vyzkouším, díky za super tip :)

    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Krásná a originální giveaway:)
    femme.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to bych si rada vyzkousela, v zime to fakt potrebuju :)

    cosmodivka (at) seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥