Dermacol - Imperial long lashes mascara

Dneska vám představím novou řasenku od Dermacolu. Je to relativně novinka, tak vám chci ukázat co umí a dovede. Sami posuďte, jestli stojí za koupi :))

Řasenka má spirálovitý kartáček, který je vyroben z umělé hmoty. Pěkně řasy odděluje a barva se dostane na každou řasu. Jeho štětinky mají totiž různou délku. Reklama slibuje, že ihned dosáhnete efektu umělých řas a  180% prodloužení... Což je blbost, že jo :D Žádná řasenka vám řasy neprodlouží, pouze zvýrazní bílé konečky, které bez řasenky nejsou vidět. Ale zvýraznění je moc pěkné a výrazné. Jediné, co mi na řasence vadí, je ten useklý kartáček. Špatně se pak dostávám k řasám u vnitřního koutku.

Musím vyzdvihnout složení řasenky, které opravdu nežmolkovatí a nerozmazává se. Já nesnáším, když mám za hodinu černé žmolky pod očima, dokonce i na tvářích. Ale u téhle se mi to naštěstí nestalo. Mám po ní pěkné řasy celý den. 

Řasenka stojí cca 230Kč, v akci ji seženete i pod 200Kč. Dávám jí 8z10ti (kvůli špičce kartáčku).





Bez řasenky                         S řasenkou

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. sakra, vypadá vážně dobře... no ale momentálně mám doma 7 řasenek, tak snad jindy... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím souhlasit vypadá to pěkně a ten rozdíl je na fotce dobře vidět..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ta vypadá fakt úžasně, mám chutě :)) Ale o řasenku momentálně opravdu nemám tu největší nouzi... :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo holky neblbněte :D Já momentálně používám 2 (+2 co už moc nepoužívám teda) a to jsme si myslela, že jich mám hodně!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Většinou čtu všechny recenze co najdu když si chci něco koupit, ale tahle řasenka mě přesvědčila už u Mii, no a teď vidím další u tebe a jsem si už vážně 100% jistá že si ji koupím :). Teď jen netrpělivě čekat až mi dojde moje nynější :D. Já vím že se teď spoustu lidí bude divit že čekám, ale já teď hold šetřím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Iva - U Mii jsem recenzi také četla. Snad budeš spokojená :) A obdivuji tě, že dokážeš počkat! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, vypadá fakt dobře.

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak už mi došla má stará a dneska jsem tuhle koupila, tak jsem ji hned musela zkusit ale musim se s ní asi pořádně nejřví naučit, zvyknout si na kartáček. Jsem zvyklá na hodně husté a mega :D. Takže trochu nezvyk. Snad se s ní brzo naučím :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥