Capillan - vlasový aktivátor

Dnešní příspěvek bude pro děvčata, která chtějí mít delší a zdravé vlasy. Díky kamarádce jsem našla tenhle bezva přípravek, který vážně funguje :) Bavila jsem se o tom dokonce se svojí kadeřnicí a ta mi prozradila, že už je to hrozně starý výrobek, že ho používala ještě na učňáku, když se na kadeřnici učila.

Capillan - vlasový aktivátor
Výrobek se jmenuje Capillan, je to český výrobek a má aktivovat růst vlasů. Dále také ošetřuje a regeneruje vlasovou pokožku. Obsahuje alkohol, vitamíny, výtažky z heřmánku, vilínu a myrhovníku. Aplikuji ho po umytí vlasů. Rozčísnu vlasy na pěšinku a do ní trochu nakapu (přímo z lahvičky). Takhle pokračuji v různých sekcích po celé hlavě. Pak zasunu prsty do vlasů a masíruji si chvíli pokožku hlavy. Tím dostanu přípravek do pokožky a navíc je to hrozně příjemné :D Tadáááááá - a je hotovo :))

Přípravek používám asi třičtvrtě roku a za tu dobu mi vlasy povyrostly asi o 10cm. Což je pěkný výsledek, když vemete v úvahu, že jsem také chodila na zastřihávání konečků ( u mojí kadeřnice jsou konečky tak 5-6cm!!!!!!!!!!! :-/// :D).

Capillan má dokonce svojí celou řadu. Ta se skládá z šamponu, kondicionéru, vlasového aktivátoru a dokonce má i svůj sprchový gel....Neptejte se mě, co ten dokáže :D

Za 200ml dáte asi 80-90Kč a seženete ho skoro v každé lékárně, na internetu, dokonce v některých drogeriích.


                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Nedávno jsem začala dělat všechno pro to, aby mi vlasy rostly rychleji a byly zdravější, takže až doplácám Bioaquanol U, koupím tohle! :) Jak často se to má nanášet?

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, vypadá skvěle. Nedávno jsem v drogerce taky narazila na vlasový aktivátor, ale nebyla jsem si jistá jeho koupí. Tento jsem nikde neviděla, ale asi si koupím ten, co už mám asi 2návštěvy v DM vyhlídnutý, stejně to pracuje na stejný způsob, tak snad bude fungovat alespoň trochu jako tento, drž palce, protože už jsem rozhodnutá, že si ho pořídím :))
    P.S.: moc pěkná recenze ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Lady - nanáším ho po každém mytí, nebo spíš pokaždé, když si vzpomenu :))

    Teensmajdicka - Těším se, až na tvém blogu uvidím tvé "nové" dlouhé pěkné vlásky :))

    OdpovědětVymazat
  4. :DD Já je mám už nyní jakš takš dlouhé, ale snažím se pro ně poslední dobou opravdu něco dělat a pečovat o ně. Akorát jsem si na nějakou dobu odepřela nákupy a nevím, za jak dlouho někam pojedem :)). Ale vážně bych chtěla nějaký vlasový aplikátor zkusit, dost mne to láká, a tvá recenze mne nabudila:DD
    P.S: nevěděla jsem, že chodíš na můj blog, ale jsem mile překvapena :O :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to bych teď potřebovala jako sůl, takže díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥