Bourjois - 10 hour sleep effect foundation


Když jsem se rozhodovala, jaký nová make-up vyzkouším, padla volba na značku Bourjois. Do této doby jsem od ní nic neměla a stále nic dalšího nemám... Ale chci to změnit :D Dále jsem nevěděla, jestli pro mě bude vhodnější make-up Healthy mix, nebo 10 hour sleep effect foundation. Nakonec jsem se rozhodla pro druhou variantu, jelikož a protože jsem četla hodně recenzí na oba dva druhy a spousta z nich říkala, že Healthy mix trochu víc vysušuje a  je určený spíše na problematickou pleť. Já jsem suchar nejsušší a tak mám doma 10h.s.e.


Jsem velmi světlá, vybrala jsem si odstín 72 Rosé clair. Má lehké (i když podle mě tedy střední) krytí, polomatný efekt a je extra hydratační. Působí proti stárnutí pleti a obsahuje vitamíny E, F, B5 a různé minerály. I když má tedy lehké krytí, skvěle zamaskuje unavenou pleť, zlepší se i kruhy pod očima. Samozřejmě je ale nutné nanést i korektor. Prý i vyhlazuje jemné vrásky, což nemohu posoudit, protože zatím žádné nemám. 

Konzistence je polotekutá, opravdu lehký make-up. Naprosto skvěle se nanáší a ještě lépe roztírá. Já nanáším obvykle make-up štětce, ale u tohoto si užívám roztírání prsty. Je totiž sametově hebký :))

Barva je pěkně přirozená a pleť máte po použití projasněnou. Když jsem používala hutnější makeupy (třeba kaviárový od Dermacolu, ten s koraktorem a zrcátkem :)), tak na sluníčku vypadala oje pleť jak pod maskou, neodrážela světlo a měla jsem zvýrazněná suchá místa na obličeji (hlavně šupinky na nose) a byly vidět i póry. Schválně jsem otestovala tento make-up a prošel mnohem lépe. Schválně jsem vám nafotila mou pleť po nanesení tohoto zázraku. Uznejte samy, že efekt je moc pěkný :)

Také se mi líbí praktické dávkování s pumpičkou. Velice hygienické :)) Dávám make-upu 10 z 10ti!





BU-BU-BU!!!!! :D
Zkouška při normálním světle, zakryl dobře i kruháky :))

Zkouška na sluníčku

Make-up v akci se zlatým rozjasňovačem
Póry nejsou zvýrazněné!

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. juuu, to vypadá pekne ta posledni fotka :) jaky rozjasnovac pouzivas?

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie je to tento z limitované edice Catrice. Bohužel už neni k dostání :( http://1.bp.blogspot.com/_-cUjHXSQjV8/TUg9t2oz5lI/AAAAAAAAAa0/MQTL4_gN8m0/s1600/Enter_Wonderland_by_CATRICE_Highlighting_Powder.png

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, koukám že tu máš recenzi zrovna k odstínu 72 :) Mám v plánu si ho koupit, ale mám strach, aby neměl růžový podtón. Já potřebuji dožluta. POradíš mi? :) Moc děkuju, Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Raduš, tento make-up má žlutý podtón. Také jsem žluťásek :)) Pokud nemáš vyloženě akné (to by nezakryl), je výborný :))

      Vymazat
  4. Já už mám právě 73, dřív jsem si ho koupila na netu jenže je dost tmavý a 72 se mi zdál na stránkách Bourjois takový narůžovělý. Tak to jsi mě moc potěšila děkuju ;) Právě, že toho krýt moc nemusím, spíš jen tak sjednotit, mám ráda i BB od Garnieru. Nevíš ještě o nějakým fajn make-up (třeba středně krycím, nic hutnýho), který by měl taky tenhle rozjasňující "glowy" efekt? KOukala jsem na Lancome Miracle, ale je příšerně drhahej :( Teď jsem si koupila Revlon Photoready odstín Shell ale zrovna ten je dorůžova a ještě k tomu divně smrdí :D Moc fajn blog, díky za rady ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB od Garnier (světlý) používám také a sedí mi, takže by ti měl sedět i Tento makeup :) Jinak o lepším nevím. Zatím co jsem zkoušela, tak tenhle je opravdu nejlepší. Špatné nejsou ani make-upy od Yves Rocher a ty mají přímo rozdělené make-upy na žluté a růžové podtóny. Jen pozor na personál. Minule mi p. prodavačka řekla, že mám růžový podtón a tak jsem si koupila růžový. No ani se neptej, jak jsem vypadala... Měla jsem to jít tehdy reklamovat. Ale konzistencí byly fajn. Měla jsem od nich tři druhy a vše ok. Jen pozor na ty podtóny :)) Nemáš zač a děkuji :))

      Vymazat
    2. Taky jsem se divila co může nadělat růžový podtón paseky :D KOukám tu na Yves rocher, ta řada Couleurs Nature vypadá výborně. Němělas něco z těchto make-upů?
      http://www.yves-rocher.cz/liceni/couleurs_nature/fluidni_make-up_pro_bezchybnou_plet
      http://www.yves-rocher.cz/liceni/couleurs_nature/komfortni_kremovy_make-up
      http://www.yves-rocher.cz/liceni/couleurs_nature/lehky_fluidni_make-up

      Vymazat
    3. Měla jsem ty první dva. Lépe mi vyhovoval ten v kelímku. Nebyl sice tak krycí, ale pěkně hydratoval. Ten druhý zakryje více nedostatků ale právě u něj se mi netrefila prodavačka s barvou. Textura fajn ale ten růžovej obličej za to vážně nestál:)) Každopádně ten první doporučuji, i když má nepraktické balení bez pumpičky :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥