The body shop

Tak jo. Konečně vám prozradím, co jsem měla v taštičce z The body shop. Věci jsem si koupila za odměnu za mou první zvládnutou zkoušku. Teda když jsem to kupovala, ještě jsem nevěděla, jestli tu zkoušku dám :D Ale teď jsem přijela a můžu říct, že jste nedržely palce jen tak pro nic za nic :)) Díkyyyyy!


Takže první bych vám chtěla představit tělové mléko s vůní kořeněné vanilky (spiced vanilla body lotion). Vanilkou tedy moc cítit není. Jen při velké fantazii :D Ale i tak voní prostě božsky! Trošku oříškově kořeněně. Absolutně tu vůni neumím popsat.   Krásně a rychle se vstřebává a zanechává mojí suchou pokožku vláčnou a provoněnou. Věřte mi, že se vám bude krásně usínat :)) Obsahuje výtažky například z vanilky, pomerančů a také obsahuje Fair trade kakaové máslo. Na něm si vaše pokožka smlsne nejvíc. Koupila jsem ho v 50ti % slevě, za 130K4. Což je pěkná cena za 250ml. Má pumpičku, takže si odeberete krému, kolik zrovna potřebujete :)) Dávám 10 z 10ti.




Dalším produktem je tahle úžasná paletka stínů 4-step smoky eyes - 01Silver black. Obsahuje 4 stíny k vytvoření kouřového líčení. Je to vážně snadné a musím vyzdvihnout hlavně černý stín. Ten je nadprůměrně pigmentovaný. Dneska je těžký najít opravdu černý stín. Čtvrtý stín je mastný a jsou to spíše jen třpytky. Hodí se k projasnění oblasti pod obočím a nebo jako třpytivá linka. Dále balení obsahuje malou kajalovou tužku a malý velmi kvalitní štěteček. Původně stála 490Kč a já ji klofla za 245Kč :) Což je příjemná cena za takovouhle parádu :) Dávám 10 z 10ti.






Bez blesku

S bleskem



S bleskem



Tyto dva produkty jsou mé první výrobky od The body shop, ale hned mě přesvědčily o své kvalitě a já si určitě ještě něco pořídím. Ale asi ve slevě... :D Protože jinak jsou pro mě docela drahé...

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Krásný věci, ty síny jskou bomba, moc ti sluší!
    P.S.: omlouvám se, nevšimla jsem si, že je post už tu, bylo to přes odebírání novinek a já nevěděla, že tenpost je tvůj a už je tu:))



    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Teensmajdicka - nevadí :) Já čekala, kdy si všimneš :D A děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  3. krémy s pumpičkou jsou nejpraktičtější :)

    OdpovědětVymazat
  4. senzační fotky a všechno!
    přidej se k nám prosim

    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥