The body shop home fragrance oil - Vanilla and lime blossom

Už asi rok a půl si vybírám olejíček do mé aromalampy, která mi tu stála maximálně tak na parádu. Očichala jsem jich nespočet a žádný mi nevoněl tak, že bych si ho koupila. Před pokladnou jsem si to většinou rozmyslela a postavila ho ke žvýkačkám, časopisům a tak podobně :D (mimochodem, taky to tak někdy děláte??). Až včera jsem objevila ten pravý ořechový! Teda není ořechový ale voní po vanilce a limetkovém květu. Našla jsem ho v mém nově oblíbeném obchodě The Body Shop (kde pořád ještě probíhají slevy). Mají cca 10 druhů olejíčků a voněla mi většina. Ještě přemýšlím nad Exotic, který voní skoro stejně jako balzámek od Balei v předešlém příspěvku. Hned jsem ho musela samozřejmě vyzkoušet a tak mi pokoj voní po vanilce a limetce už druhý den. A věřte mi, že pro mě je to balzám na duši! Lahvička stojí 110Kč a olejíčku je tam hodně, když vezmete v potaz to, že stačí nakapat 6 kapiček a pokoj voní skvěle! Dávám 10 z 10ti!


                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Včera jsme s mamkou koupily olej Salus - Bílý leknín, voní úžasně, doporučuju. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. mmmm, miluju vsechno vanilkove, takze o takove aromalampe popremyslim, preci jen svicka pokoj tak neprovoni...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥