Blending brush - neblending brush...

Tak mám pocit, že mě majitelky drahých štětců za tento článek ukamenují :) Myslím to vážně :D No tak já už radši začnu... Prostě...jako studentka nemám moc peněz na drahé věci a produkty a tak... To se týká i štětců. Většinu mám od E.L.F.u, Essence, Avonu a tak podobně. Ale jeden druh štětce mi ve sbírce stále chybí - blending brush! A teď si možná říkáte: "Vždyť v tom videu na zlaté plesové líčení blending brush měla....", no a tím se dostáváme k jádru pudla :D Nebyl to žádný blending brush, ale obyčejný štětec na vodovky :-X Táááák a teď do mě, pojďte :D Už slyším ty názory, že to žádný bb není a že se mu nemůže vyrovnat a tak dále. A víte co? Mně to stačí :) Podle mě zastane úplně stejnou práci, rozblendí mi stíny skvěle (což jste samy mohly vidět) a je i měkký. Tímto článkem jsme chtěla pomoci dalším takovým dívkám a ženám, jako jsem já a trošku jim poradit, vnuknout nápad, že i jiné a hlavně levné věci mohou zastat práci dražších kolegů :))



                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. To je naprosto skvělej nápad! Asi by mě to ani ve snu nenapadlo a přitom je to takové levné řešení.. :) já sem na tom stejně, za prvé mám štětců jenom pár, ani se v nich pořádně nevyznám :D a za druhé mám taky většinu od ELFu nebo Essence, popř. neznámých značek.. :D na to moje čmarykání to celkem stačí :)

    OdpovědětVymazat
  2. a já si myslela, že jsem magor, když jsem si koupila v Rossmannovi ten nejlevnější štětec na tvářenku (byl o půlku levnější než ten na pudr) a pak ho zastřihávala do rovna, aby mi sloužil jako kabuki :D:D:D:D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně že výsledek bude stát za to!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Holky díky, jsem ráda, že mě nemáte za blázna a povzbudilo mě, že i vy občas děláte nějaké bláznoviny! :D Jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  5. :D buď v klidu, já už se dopracovala k tomu, že si po jednom doplňuji sbírku o dražší štětce a stejně mám několik laciných. Jo a nejsi jediná :D, já mám podobný na blending (od temper) :D a je super.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥