Batiste - suchý šampon - tropical

Už dlouho jsem chtěla vyzkoušet nějaký suchý šampon. Dříve jsem používala jen dětský pudr, ale to není ono. Kór pro tmavovlásky určitě NE! Po přečtení mnoha recenzí jsem si zvolila ten od Batiste s tropickou vůní.


Voní opravdu úžasně. Nejvíce cítím kokos a pak ještě něco, co nedokážu přesně definovat. Vlasy opravdu osvěží a když nemáte času nazbyt, nebo jste prostě jen líní si jít umýt vlasy (můj dnešní případ :D), stačí nastříkat z 30ti centimetrové vzdálenosti, prsty do vlasů vetřít, počkat, vyčesat a jste hotové :) Je to moc dobrý pomocník a na mě efekt drží celý den. 



Před - Vlasy jsou umaštěné (a to jsem si je včera myla :( ), uplácnuté a mají tmavší nepěknou barvu (pardon za ty odrosty :D)

Po - Vlasy jsou nadýchané, čistší a mají pěknější světlejší odstín (vážně se omlouvám za ty odrosty...ble :D)


Sprej jsem sehnala v drogerii Pemi za 89Kč.
Dávám mu 10 z 10ti!

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥




13 komentářů:

  1. Asi před 2 týdny jsem si koupila Batiste na hnědé vlasy, ale zatím jsem neměla příležitost ho vyzkoušet. Hádám ale, že bude dobrej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, ani nevím, že na hnědé existuje :D Nevíš jestli i na blond? Ale pokud bude účinný jako tenhle, tak bude taky super :)

      Vymazat
  2. Zrovna tohle bych dnes potřebovala.. :D Já sem četla hodně o suchých šamponech, ale docela i kritiku.. tak nevím jestli to mám zkoušet nebo ne.. ale tohle zase vypadá vážně lákavě a určitě bych pro to našla využití! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja četla taky kritiku, ale na ty od Batiste právě spíše chválu. A já teda taky nemůžu jinak :) Stačí se podívat na fotky, fotila jsem to před půl hoďkou :D Podle mě záleží taky na typu a hustotě vlasů. Já mam suché a jemné, takže to třeba vydrží asi dýl, než na mastných a hustých vlasech :))

      Vymazat
  3. Tak to celkem koukej, urcite se po nem podivam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej :)) Já ho neviděla jinde než v Pemi, v některejch Tetách a na internetu :))

      Vymazat
  4. Tento je môj najobľúbenejší a podla mňa aj najlepší:)

    natshells.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel srovnání nemám (ten dětský pudr se nepočítá :D), ale věřím tomu, že z těch levnějších je určitě jeden z nejlepších!

      Vymazat
  5. WOW! Nikdy jsem suchým šamponům nevěřila ale tenhle vypadá fakt dobře! :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já taky moc ne, proto jsme vybírala podle ostatních recenzí :) A trefila jsem se! Tak snad vám to všem pomůže :))

      Vymazat
  6. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na zaujímavú GIVEAWAY, stačí trošku fantázie a môžeš vyhrať.
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/01/giveaway-2.html
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten musim vyzkoušet, díky za tip:-) Budu tě sledovat, máš moc pěkný blog:-)

    A když budeš mít čas nebo náladu, tak prosím mrkni na můj blog, follow nebo milý komentář vždycky potěší :-) M.
    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, Batiste je skutečně skvělý. Já jsem jej koupila na http://www.xantea.cz/tagy/batiste/ a druhý den přišel.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥