Makeup inspired by Rihanna

Jelikož jsem teď déle nepřispěla (12ti hodinové směny v práci,...), mám pro vás odměnu :) Odměnou je mé druhé video, o které jste mě žádaly. Jak jsem již psala, je inspirováno jednou zpěvačkou a to Rihannou. Je natočené v HD kvalitě (na tu si můžete v pravo dole přepnout) i když to moc není vidět :( Třeba si časem pořídím lepší kameru (nyní točím na foťák). Jestli se makeup alespoň trochu podobá tomu jejímu, to už posuďte samy.

A co můžete tentokrát vidět ve videu?
Zdlouhavé nanášení make-upu, voděodolnou řasenku z poslední review v akci (při pozorném sledování můžete vidět, jak se mi trochu obtiskla na stíny... Pak jsem ji musela opatrně stírat... Ale snažila jsem se víc, než když jsme šli s přítelem plavat a to se mi řása obtiskla nehorázně. Takže opatrně s ní :)) a mou pusu vyprahlou jak Sahara :D

 Enjoy!



                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

12 komentářů:

  1. Miluji tyhle rtěnky od Gabrielly Salvete :) Sice nemají bůhví jakou výdrž, ale jsou krásně hydratační, příjemné na rtech a hezky voní. Jsou to jedny z mých nejoblíbenějších rtěnek :) Jinak ti to moc sluší :) Ty gelové linky máš od Essence?

    OdpovědětVymazat
  2. Elli Lightning - Přesně! A jelikož (jak už všichni víte :D) s pusou mám problémy, tahle mi vyhovuje :)) Ano, černé gelové jsou Essence, modré tekuté jsou Dermacol. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. šikovná! pekné video, teším sa na ďalšie :)

    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta růžová rtěnka je krásná, musím se po ní podívat!
    Těším se na další video, seš moc sympatická. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucia Petruchová - Děkuji :) Už přemýšlím, co bude dalším tématem pro video :))

    Lady - Děkuji :)) Omylem jsem ti odpověděla pod jiným příspěvkem, že na tuto rtěnku jsem dělala recenzi zde - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/09/lilla-romantica.html :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, to se ti fakt povedlo, video je super. Vypadáš moc sympaticky a čím déle tě znám, tím více se to potvrzuje :)). Moc se těším na další!!!
    Ps: rihanna mne fakt nenapadla, jsem tipovala jinou celebritu, ale mám ji moc ráda.

    Pěkný den,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. teensmajdicka - Děkuju! Aspoň něco mě dneska potěšilo :)) Jj tipovala jsi Amy, což mi je opravdu blízké :) Ale nedělám si je teda až k obočí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zítra tu rtěnku půjdu omrknout do drogerie, ale už teď jsem asi rozhodnutá. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní video, myslím, že se Ti to povedlo naprosto dokonale! Jen tak dál, těším se na další video:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. To ne, doufám, že tě to neurazilo, je mi jasné, že je to jiný styl, jen jsem tě na to typovala, ale prosim neber to zle :)) Rihanna k tobě de taky, stejně v tom showbyznysu je to podobný meke-up :DD
    Ps: i nenamalované ti to ve videu sluší!

    Pěkný den,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Lady - Budu sledovat tvůj blog, jestli se na ní objeví recenze :))

    Kate - Děkuji Ti Kate! Jen by to chtělo lepší kameru :)

    Teensmajdicka - Vůbec jsme to nevzala zle :)) To jsme se styděla nejvíc... Ukázat se světu tak, jak mě pán bůh stvořil. To znamená nenamalovanou :D A děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný video :) tuhle rtěnku mám taky, pak ještě číslo 13 a tu používám nejčastěji :) je krásná růžová, ale taková přirozená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥