Tigi - bed head

Zase jsem měla odmlku, ale mám pro to velice dobré vysvětlení!!! Jsem totiž nemocná :( Mám ošklivou chřipku, takže jsem se na čas přestěhovala k příteli, který se o mně moc pěkně stará :) Právě odběhl nakoupit večeři, tak mám chvíli čas napsat nějaký ten příspěveček, nebo spíš recenzi :) Ten dnešní se bude týkat vlasů. Ještě lépe řečeno blondýn, které mají vlnité vlasy a chtějí je mít rovné!

Na Youtube jsem shlédla hodně recenzí ohledně přípravků Bed Head. Ve světě jsou velmi oblíbené a vychvalované. Jsou o něco dražší než výrobky z drogerií, ale mají na druhou stranu zase větší objem a také kvalita je někde jinde. 


První věcí, kterou jsem si vybrala, je šampon na vlasy Dumb Blonde. Je určený pro blonďaté vlasy (ale i oni sami píší, že nejen pro ně, takže brunetky, černovlásky a zrzky, určitě taky vyzkoušejte :)), které jsou často namáhány chemickou úpravou, slunečním zářením, slanou vodou a jsou vystavené kouři. Šampon má nejen krásné balení, ale vlásky jsou po něm krásně hebké a hlavně lesklé!!! Moje blond vlasy jsou často matné, ale tenhle šampon jim opravdu propůjčil krásný lesk. A to vůbec nemluvím o té vůni. Každý, kdo si k němu pod stromečkem čichnul (je nás 9... :D) zareagoval asi takhle: WOW! Týýý jo! Ááááách! :D:D Voní jako koktejl z čerstvého tropického ovoce. Vážně lahůdka. Schválně jsme ho zkoušela bez kondicionéru, abych věděla, jaké má přesně šampon na moje vlasy účinky. Dávám mu 10 z 10ti. Šampon mě stál asi 185Kč (400ml)



Druhým produktem, který vlastním je Control Freak - Extra Extra Straight. Musím se přiznat, že jsem ještě stále nepřišla na to, jak se používá :D Aplikátor vypadá jako u klasického spreje, ale když si ho nastříkáte do ruky (což jsem pochopila, že se to tak má dělat...) vytvoří pěnu, která je úplně ledově studená. Dokonce se mi jednou v ruce vytvořila i malá hrudka ledu... Nechápu :D Také jsem zkoušela stříkat sprej rovnou na vlasy, ale zdálo se mi, že stříkal všude kolem, jen ne tam, kam jsem chtěla... Takže vážně nevím. Jinak sprej má za úkol vlasy narovnat. Aktivuje se teplem, takže vlasy musíte vyfoukat, nebo je pak ještě případně přežehlit. Mně se vlasy kroutí jak háďata, takže je musím ještě i přežehlit. Ale stačí je přejet jen jednou a jsou krásně rovné. Ušetřím tak 80% času. A samozřejmě také úžasně voní! Skoro totožně, jako šampon. Pokud si chcete být jisti, že vaše vlasy budou rovné do dalšího mytí, doporučuji zakoupit celou řadu. Mně postačí tato sprejo-pěna :) Nebýt té nedobré/zvláštní aplikace, měl by 8... Ale takto má pouze 7 z 10ti.
Sprej mě stál asi 190Kč (250ml)


Máte s touto značkou zkušenosti, nebo jste o ní aspoň slyšely?

                                                                                                                Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. vyzerajú super..kde sa dajú zohnať? :)

    OdpovědětVymazat
  2. LaMarianaMia - Já je nakupuji zde - http://www.lekarna.cz/shop.php?txt_search=tigi&action=search . Mají celkem slušný výběr za dobré ceny :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥