Stila - Light up the world


Od přítele jsem dostala náááádhernou paletku, kterou jsem si moc moc moc (moooooooooooooooooooooooooooooo) přála!!! Chtěla jsme ji jako náhradu za paletku ze Sephory, která je podle mě hodně předražená (stojí asi 850Kč) a je jí hodně podobná. Paletka od Stily má krásné jméno - Light up the world :) Její normální cena je tedy 822Kč, ale když si na ní počíháte na stránkách Strawberrynet, tak ji ukořistíte o mnoho levněji! Před Vánoci ji měli za 350Kč, o Vánocích dokonce za 250Kč!!! Nyní stojí 590Kč. Takže pokud se vám líbí, číhejte si na ní :) Jinak poštovné se na těchto stránkách neplatí , jen musíte mít povolené platby do zahraničí. Ještě musím podotknout, že balíček přišel za 14 dní (ze Švédska :D), což je super :))


Paletka obsahuje 10 krásných odstínu! Jsou nádherně třpytivě perleťové a pracuje se s nimi opravdu dobře. Je však nutné pod ně nanést nějakou bázi, aby se neslévaly a aby barvy pěkně vynikly. Já pod ně budu aplikovat ještě svou třpytivou bílou tužku od ELFu a výsledek bude určitě na jedničku. Nyní ji u sebe nemám, takže fotky jsou pouze s bází a i tak je výsledek skvělý!



V jednoduché krabičce bez zrcátka najdete i malý oboustranný štěteček. Pro mě je až moc malinký, takže já použiji své vlastní. Ale opět jsme neměla žádný s sebou, takže jsem použila ten přiložený a taky to jde :) 

Nejvíce se mi líbí odstín Sangria. Je to ten předposlední - fialovo zlatý stín! Je opravdu úchvatný a já se těším, až ho použiji samotný. U ukázaného líčení jsem ho použila pouze pro hloubku do vnějších koutků víčka. Určitě ho tam najdete :)) Paletce dávám 10 z 10ti!


Stránky Strawberrynet rozhodně doporučuji všemi deseti! Mají tak skvělé slevové nabídky. Ty se každý den mění a každý si tam najde to, co potřebuje. Od dekorativní kosmetiky, přes pečující kosmetiku, až po parfémy (u těch se poštovné platí - 10% z ceny, maximálně však 10Euro)
Z tohoto webu si ještě něco pořídím a něco mi říká, že to bude opět Stila :))





Denní světlo

Denní světlo









7 komentářů:

  1. Tyjo to vypadá pěkně. Akorát pokud dobře vidím, tak jsou třpytivé a to pro mě moc není. Ale za tu cenu... závidim :D.
    Jinak přítel mi chtěl taky dát kosmetiku k Vánocům a já jsem se už předem děsila, co to bude, protože jako správnej chlap tomu samozřejmě nerozumí. Nakupovat se mnou byl jednou jedinkrát a to jsem si koupila limitku od Catrice Big city life. No a jelikož je to jediný co znal, tak pořád vyzvídal jaký že paletky mám, tak mi došlo, že mi chce dát tohle :D. Jsem ráda, že jsem na to přišla a odradila ho od toho, mám totiž Berlín a ten je úžasnej a Londýn, kterej docela ujde , ale další paletky se mi odstínama nelíbily a byl,y by to vyhozený peníze...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné barvičky, s nimi se určitě maluje samo...

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jedikats - Nejen vypadá, ale je! :))

    Suzie - Ano, matné nejsou. Já zas radši tyhle. Pěkně odrážejí světlo. Jinak já jsme si jí sama vybrala :) Napsala jsem is ji na wishlist a pak jsem o ní asi 14dní básnila :D Prej než aby pořád poslouchal ódy na paletku, tak mi jí věnuje :D

    Lenka - To máš pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  4. jasně no,každýmu se líbí něco jinýho, já mám právě třpytivejch stínů dost a tak teď spíš kupuju matný...
    to je dobrý :D já si taky chtěla takhle něco vybrat, ale přítel že ne, že to musí bejt překvapení :D

    OdpovědětVymazat
  5. odstíny vypadají krásně, já mám tyhle třpytivé stíny moc ráda.
    http://minimalist-lady.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥