První video!!!

Dneska jsem se rozhodla, že pro vás natočím úplně první video. Takže jsem se dala do práce a začala se líčit před kamerou :) Nahrála jsem to do počítače, přidala hudbu, zrychlila a tak dále... Konečnou fázi jsem si pak pustila a vypadalo to docela dobře :) Tak jsem to uložila do PC a zkusila přehrát v Media Playeru. A co to?! Video bylo skoro černé. Vůbec se mi to nelíbí, ale nevím čim to je a proto ho sem stejně nahraju :D Pokud víte čím by to mohlo být, budu ráda za vaše rady! Nevím, proč náhled je jiný než pak konečné video. A to jsem ho nahrála v nejvyšším rozlišení. 

A co dále můžete vidět v mém videu?
Útroby mé skříně, kterou jsem zapomněla zavřít, jak pšíkám a moje snoopy trenky :D Takže i přes všechny problémy vám přeji pěkné pokoukání :D

Na konec jsem přidala aspoň pár fotek konečného líčení. Takže aspoň ten výsledek uvidíte :D



                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. JOOO, video! Super, žě jsi ho natočila, a budu se moc těšit na další( pokud bude;-)). Povedlo se ti!
    Ps: na tý (ne)jen konečnéí fotce máš krásný očka!

    Hezký den,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. tak ta kombinace barev stínů se mi moc nelíbí, ale tobě sluší snad všechno:)každopádně skvělý video! Moje nejoblíbenější část je, jak si jdeš pro ten štětec nebo co :D:D. doufám, že brzo bude i další:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkně nalíčené oči..ta poslední fotka opravdu pěkná :) Takže doufám, že další video bude..;)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda video je opravdu super a doufám, že brzy bude další:-)
    Já se asi nikdy neodhodlám, děsně se stydím:D

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Teensmajdicka - Ano, určitě budou přibývat další! A už teď můžu snad prozradit, že následující bude inspirováno jednou celebritou :))

    Suzie - Mně se zas naopak ta kombinace hodně líbí! Nosím jí skoro každý den :)) No tvojí oblíbenou část jsem nejdřív chtěla vystřihnout... Ale pak mi to přišlo docela vtipné :D

    Monika - Určitě bude :))

    Kate - Taky jsme se styděla, hlavně když se už video načítalo na internet! :D Ale mluvit se asi zatím neodvážím :))

    Holky moc si vážím vašich kladných ohlasů a nakopává mě to k točení dalších videí :)) Děkuji všem!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. xPlanetkax:tak jasně, každej má jinej vkus:). Jinak jsem ráda žes to tam nechala :D taková škoda to vystřihnout! to je jak vystřihnout náraz do ledovce z Titanicu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Můj styl líčení je hooodně podobný. :) Gelové linky Essence MILUJU!!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný video, víc takových! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Lady - Také je miluji! Už je mám dost dlouho a určitě si plánuji koupit opět tyto a žádné jiné! :)

    Lenka - Leni dnes bylo přidáno nové, tak ať se líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥