Překvapeníííííí! :D

Včera jsem slíbila, že udělám shopping post... Trošku jsem to musela změnit, jelikož jsem zapomněla nafotit věci, když ještě bylo světlo... A vzpomněla si na to v 17 hodin, kdy už byla tma jako v pytli... Ale jako kompenzaci mám další video! ano, další... aby vás to za chvíli nezačalo nudit :D Natočila jsem ho dneska, než jsem šla do školy. Nazvala jsem ho Jednoduchý a rychlý každodenní makeup. Jinak podařilo se mi foťák trošku poladit, a tak jsou barvy mnohem realističtější a nemají výrazný žlutý podtón.

A co dneska dále uvidíte v mém videu?
Novou rtěnku, kterou jsem zapomněla vyfotit (odstín na videu je zkreslený, ale nejvíce mu odpovídá první přidaná fotografie za videem), legrační výrazy při aplikaci stínu (zejména v čase 1:06 :D:D), konečně moji pravou barvu očí a to je asi tak všechno :))

A prosím, prosím, přepněte si na HD kvalitu (720p). Jedině tak z toho něco budete mít :))





                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

3 komentáře:

  1. super video, jednoduchý líčení a přitom moc pěkný:) a máš u mě + za Judas! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tyhle překvápka dělej častěji! Super video, moc ti tohle líčení sluší! ;-)
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tvý řasy !! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥