Po roce...

Vánoce, vánoce přicházejííííí, šťastné a veseléééééé! :)) Kéž bych tohle mohla říct  :D U nás doma panuje zmatek, stres a přijde mi, že letos byla nulová vánoční atmosféra. Tu jsem nasála pouze v Praze na vánočních trzích a pak ten večer, co jsme se s přítelem předčasně obdarovávali. Snad to zítra bude lepší a večer si užiji. Jak to máte u vás doma holky? Taky máte "stresující se" rodinu, nebo máte naopak velkou pohodičku? Povězte mi to :))



 P.S.: Těšíte se na Ježíška? :))

9 komentářů:

  1. u nás je to trochu ve stresu, ale jinak se nic neřeší. Já ani nemám pocit, že už zejtra je den D... jo, těšim se na dárky,ale nejvíc se těšim až si v neděli dáme dárky s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoj blog sa mi veľmi páči celkovo ...takže odomňa jednoznačný follow!!! :-)

    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za pochvalu na mym blogu:))). Já dneska taky sledovala, už od přímýho přenosu když přiletěli zástupci zemí, tak celej obřad. U mě má největší plus Madeleine Albright... je obdivuhodný, že po tolika letech v USA umí tak skvěle česky!

    OdpovědětVymazat
  4. tyjo, neuvěříš co se mi teď stalo! :D vyhledávala jsem něco na FB a najednou mi to našlo jakousi slečnu Anetku Plankovou ;) a podle fotky si říkám, že tu sakra odněkud znám:D. a podle adresy blogu se mi potvrdilo, že seš to ty:) dobrá náhodička:D jinak, ty pracuješ na SPartě? Co tam děláš, jestli to není tajný? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Polly Morrison - Děkuji velmi pěkně :)

    Suzie - My to vyřešili tal, že si je dáme dřív. Ale později je taky možnost :D Budu se dívat, copak jsi pěkného dostala (pokud to zveřejníš :)). Ano Madeleine je obdivuhodná žena! Máme o ní doma monografii (obří bichle!!!:D). Vážně? Tak najít mě je ještě jednodušší, než jsem si myslela :D Zařizujeme tam ještě s dalšími lidmi catering + další potřebné práce. To znamená od příprav jídla, přes obsluhu hostů, až po dekoraci prostorů Tesla areny. Nejčastěji chodím pracovat na hokejové zápasy Sparty, pak na různé koncerty a někdy pořádá Sparta různé sezoní akce (např. Mikulášské nadílky pro děti), atd atd. Taková všehochuťka :))

    OdpovědětVymazat
  6. no my uz sa nestresujeme, co stihneme stihneme, co nie...nie...tak dufam, ze aj napriek stresu, zhonu a neviem coho este sa dostavi ta prava vianocna atmosfera!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Stresujici se rodinku mam tak normalne.. ani moc ne... ale dneska me teda nas*ali bratri- celej den jsem makala jak blba a oni prisli domu az vecer, neudelali nic, akorat meli hloupy poznamky a jedli po hrstech pernicky, co jsem pracne nazdobila na zejtrek...

    no nic... Uzij si Vanoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Evie - To je správný přístup :) Taky jsme jeho zastáncem... Ale pro ostatní musí být prostě vše dokonalé :-/ Snad ano :)

    Jedikats - Mě taky štval brácha. Je mu sedm a stále veří na Ježíška. Ale zlobil tak otřesně (což není nic výjimečného :D), že jsem mu hrozila, že k nám teda asi Ježuch nepřiletí. Ale bohužel to nemělo žádný účinek :D Taky si užij Vánoce!!!

    OdpovědětVymazat
  9. xPlanetkax:určitě zveřejním, musím se pochlubit! :D i když většinu dárků vím nebo alespoň tuším, pořád to není ono, dokud je člověk nemá v ruce:D. A je mi ctí, že budeš číst můj blog:).
    Jinak k té práci, hrozně ti závidim, něco takovýho jsem vždycky chtěla dělat :D a navíc na Spartě (jsem totiž hroznej fanoušek, ale pst:D)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥