Pardon...

V poslední době jsem neměla na blog moc času. A přiznám se, že ani moc chuť. Musela jsem dodělat ještě něco do školy, chodila jsem do práce a navíc mě posedla vánoční nálada :) Ke štěstí mi zbývá už jen jediné. A to, aby 24. prosince začal padat sníh. Klidně může být i pořádná chumelenice! Já budu rozhodně spokojená :)) A jelikož zítra odjíždím na vánoční svátky z Prahy domů, udělali jsme si se Zdeněčkem svoje vlastní malé oslavy :) Dali jsme si dárečky, zalezli do pelechu s kakaem a bonbonkama Maršmelous, upekla jsem brownies a dívali jsme se na Grinche (miluju ten film! :D). Prostě krásná atmosféra :)) A co že jsem od milého dostala? Moc pěkný voňavý parfémek a nádherný náhrdelník s krystalem ve tvaru srdce! Měla jsem (a mám) strašnou radost :) A co vy? Taky jste s někým oslavili vánoce o něco dříve?



                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Ten parfém má úžasný flakonek. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nic se neděje, ale přiznám se, že už jsem se celkem bála a začínalo mne to trochu štvát, když jsem šla na tvůj blog milionkrát denně a ono furt nic... Ale to nevadí, stejně jsem si dočítala staré články a koukala znova a znova na videa... ;-)
    P.S.: ten parfémek vypadá fakt zajímavě! :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Lady - Jj, moc pěknýá srdíčkový s krajkou :))

    teensmajdicka - Njn, ne vždy má člověk čas a snad malá odmlka nevadí :) Teď už je zas vše OK a může se dál vesele blogovat :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mne to nevadí, fakt to chápu, ne vždy je ta správná blogová nálada a nápady, doufám, že jsi to nevzala zle :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥