New Year wishlist

Dnes vám ukážu, co si plánuji koupit příští rok :) Není to tedy klasický vánoční wishlist.  Pokud máte s něčím zkušenost, budu ráda za vaši odezvu :)) Hlavně mě zajímá lotion od Clinique.


Hezký třetí advent!

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Tu micelárku Bioderma chci vyzkoušet taky, ale je moc drahá, bojím se, že bych si ji koupila a pak by mi nesedla. :-/ Chtělo by to takový to malinký balení, co bylo kdysi u jednoho časopisu... mohli by to znova někam dát. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lady - Přesně tak! Ten časopis s miniaturou jsem zaregistrovala, ale nekoupila jsme si ho a tak prohloupila :( jinak na tuto rtěnku jsme dělala recenzi zde - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/09/lilla-romantica.html :))

    OdpovědětVymazat
  3. tak bourjois makeup a tvářenku naprosto schvaluji. bioderma... no nevím, pro mě to až takový must have není. (a krom toho, možná když si počkáš, tak se na jaře dočkáš, bývá vždycky u nějakého časopisu, tedy bylo to tak loni (moje psychologie), předloni (elle) i předpředloni (snad bazaar)) tangle teezer třeba pro mě až takový zázrak není a stejně používám raději normální hřeben. záleží taky, jaký máš vlasy.
    a moc se mi líbí ta postel, kterou máš na obrázku... takže tu ti schvaluji.

    OdpovědětVymazat
  4. trb - Mockrát děkuji za schválení :D Jen nevím, který odstín tvářenky si vybrat... Líbí se mi totiž všechny!!!! A Tangle teezer vyzkouším pod stromečkem (dostane ho totiž sestřenka, tka snad mi ho na ozkoušení půjčí :D). Postel je krásná. Po novém roce si ji s přítelem pořizujeme :)

    OdpovědětVymazat
  5. mne zase tangle vyhovuje, ale citala som aj recenzie, ze nic moc, ale kolko ludi tolko chuti, Clinique som vzužívala pred rokom teraz mam od neho pouzu, ale spokojna som bola a k Bioderme netreba slov:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. tu postel má spolubydlící :)) tangle teezer je super, ale pořád mi padá z ruky :DDD kup si ho na asosu, stojí tam asi 10 liber nebo tak nějak! a biodermu velkou taky potřebuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥