My Christmas look (video)

Tak jsem zase zpátky. Vánoce jsou za námi a nový rok před námi. Vánoční večer vždy trávíme u babičky, kde se sejdem celá rodina a rozbalujeme dárky. Před tím však chodíme ještě do kostela na půlnoční mši (od čtyř hodin :D), a pak se přesuneme právě k babičce, kde se podává štědrovečerní večeře. Letos na mě pod stromečkem čekaly opravdu pěkné věci a tak se můžete těšit na pár nových kosmetických recenzí :)

Před tím než jsme šli do kostela a já se chtěla začít líčit, jsem si vzpomněla na vás, a tak jsem vzala do ruky foťák a natočila pro vás můj vánoční look. Opět se mi však nepodařil nastavit správně foťák, takže je zas takové nažloutlé jako bylo mé první a druhé video... Bohužel :) Ale i tak se vám snad bude líbit, i když na vánoce se už tak asi nenamalujete no. Tak třeba příští rok, nebo ho můžete využít na silvestra :))

A co dneska můžete vidět v mém videu?
Již tradiční škleb při nanášení řasenky, a nebo s jakým plyšákem doma v rodném městečku spím :D Kdo si ho všimne? :D

Enjoy!





Možno přehrát i v HD kvalitě :))


                                                                                                                 Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. ježiš Anetko ty seš tak nádherná! Tohle líčení je naprosto dokonalý, určitě ho někdy zkusím. Chtěla jsem si na štědrý večer udělat něco podobného, ale nakonec jsem si udělala jen zlatý stín a linku.
    Jinak ta bílá tužka, to je prostě bílá tužka nebo něco spešl?:D viděla jsem několikrát to dávat pod stíny, ale myslela jsem že je to nějaká báze v tužce. Což u tebe asi není, když jsi tam dala ,,normálbíL bázi, ne? :)
    jo a miluju tvoje ksichtíky při sušení lesku :D
    a jedna malá výtka na závěr - zkus nechat produkt na kameře dýl, spoustu těch věcí jsem aní nestihla chytit co to je :(

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie- Děkuji! Jsi milá :)
    Ta bílá tužka je třpytivá obyčejná tužka od Elfu (ukazuji ji zde - http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2011/08/2-objednavka-z-elf.html ). Někdo používá například jumbo tužku od NYX (určitě jsi už o ní slyšela) a já zas tuto. Má uplně stejné výsledky, je levnější a pod třpytivé stíny (jako používám většinou já) se hodí uplně báječně. Od tech tří hodin, co jsem se líčila, mi vydrželo toto líčení do pozdních nočních hodin! Doporučuji vyzkoušet! Na linky se moc nehodí, ale jako báze je skvělá! (+ já ještě pod ní používám klasickou bázi taky od Elfu, která je třeba mnohem lepší než ta od Essence, pak je výsledek zaručený!) Na tužku teda ještě udělam malou recenzi :) Je to dobrý produkt.
    Děkuji za upozornění. Příště určitě budu ukazovat produkty déle :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Právě znám ty od NYX:). Bázi od Essence mám, protože ta od ELF byla neustále vyprodaná a já nechtěla čekat. Pak mám od ArtDeco, a to je paráda <3 ale s tou tužkou je to zajímavý, i použití coby rozjas'novače, určitě o tom napiš:)

    jo a plyšáka jsem si nevšimla, ale všimla jsem si notebooku na posteli :D

    OdpovědětVymazat
  5. wau, perfektne, klobuk dole!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jů, fakt krásné líčení, sice docela výrazné, ale jednou za čas... proč ne :)).
    Moc jsem se těšila na další tvoje videjko a dočkala jsem se(juchů), už se zase těšim na další, protože mne šíleně baví!
    P.S.: ta druhá vánočno-roková písnička je fakt úchylná :DD

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Evie - Moc děkuji :))

    Teensmajdicka - Ano, tak to právě mělo být, aneb jednou v roce na Vánoce :D A neboj, další budou. Ta druhá písnička je trochu zvrat no :D:D

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle se ti sakra povedlo!!! :) Tenhle look ti moc sluší, ještě k tomu ty vlasy do toho, ááááá :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥