Mišmaš shopping post

Dnešek byl pro mě opravdu náročný. Hned po probuzení jsem musela vypracovat zápočtovou práci, pak jsem rychle jela do školy, kde jsem taky jednu práci prezentovala. Pak si mě pro sebe utrhl na chvíli přítel, se kterým jsem jela vybírat korálky pro jeho mamku (mimochodem znáte maličký krámek Korallo?) A hádejte co jsem dělala pak? Psala další zápočtovou práci na téma, o kterém bohužel ani nemám páru :D (Děkuji Zdendo za sepsání velké části této práce :D). A teď jsem absolutně KO a jsem i líná dojít si pro vodu, i když jsem úplně vyprahlá... Chtělo by to nějakýho "černocha" :D

Konečně jsem nafotila nějaké ty nové věcičky a tak se na příštích pár řádcích můžete dočíst malou recenzi :))


Gabriella Salvete -03 Ciliegio dolce
Ve videu jste mohly vidět moji novou nejtmavší rtěnku od GS. Je to krásně vínová tmavá podzimní barvička. Z této řady (Dolcezza) mám ještě TUTO, se kterou jsem maximálně spokojená. I tato je hodně hydratační, což potřebuji. Má polomatný finish a na rtech vydrží mnohem déle než její světlejší sestra. To znamená kolem 6-7 hodin. Pak potřebuje trošku zase přetřít. Jediné co mi vadí, že nešla moc dobře aplikovat bez konturky, kterou jsem šla hned druhý den dokoupit. A dobře jsem udělala! GS vyrábí konturku přímo k této rtěnce určenou. Nejmenuje se nijak, ale má stejné číslo, tedy 03. Krásně kreslí a pak je vyplňování rtů rtěnkou o mnoho snazší.
Rtěnce dávám 10 z 10ti.








Maybelinne - Super Stay Gloss 12H v odstínu 605 Satin Glow
Dalším přírůstkem do mé sbírečky je lesk Super Stay Gloss 12H v odstínu 605 Satin Glow od Maybelinne. Jedná se o dlouhotrvající lesk a je dvoufázový. Nejdříve se nanese barevná část a nechá se zaschnout. Poté se aplikuje průhledný lesk, který dodá vašim rtům opravdu lesk jako blesk! Udělá krásný efekt mokrých rtů. 12 hodin opravdu nevydrží, ale tak 3 hoďky asi jo. A i to je podle mě docela dobrý výsledek. 
Dávám mu 7 z 10ti.








Dále jedny náušničky z výprodeje za 70Kč :)



A borec nakonec! "Kožená" bundička/kabátek z NY z 1700 na 450 Kč!!!! Mám z něj neuvěřitelnou radost a podle mě je dost sexy! :D Teď je venku ještě poměrně teplo tak si ho občas vezmu :))

Omluvte to něco co je přes fotku :) :D






Líbí se Vám něco z toho, co jsem si pořídila? :)

                                                                                                               Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Ten lesk vypadá dobře, kolik stál? Ta rtěnka ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Lady :) Lesk stál asi 80Kč. Je z výprodeje co právě probíhají v drogeriích Rossmann ( stojánky:) )

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký věci jsi si pořídila! :))
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Odkud máš ty boty? Přesně takové sháním! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou z CCC a jsou skvele :) I letos je nosim :) Ale letos jsem tam takove nevidela.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥