Kappahl

Takhle po ránu přidám jen rychlý zimní postík outfitu, ve kterém teď po Praze běhám nejčastěji! Tzn. teplé černé legíny, černé kotníčkové boty na podpatku, dloooooouhou šálu, čepici, rukavice a můj milovaný kabátek ♥

Byla jsem se taky podívat do obchodu Kappahl, protože jsem si na internetu vyhlídla jeden svetr k Vánocům. Vyzkoušela jsem si ho a pak jsem se podívala na visačku a místo slibovaných 799,- (cena na internetu), stál 999,-. Tak jsem se šla zeptat paní prodavačky, jestli se mohou ceny na internetu lišit od těch, co mají v krámě. Ta zavolala paní vedoucí a spolu jsme došly k závěru, že na visačce v obchodě je chyba. P. vedoucí mi poděkovala za upozornění na chybu a ještě jsem dostala na svetřík 30% slevu. A to se vyplatí!


Ještě jsem si tam koupila náhrdelník, který jste mohly vidět v mém prvním videu :D Moc se mi líbil, ale nechtělo se mi za něj dávat 300,- a teď jsem ho tam našla ve výprodeji za 100,- :) Tahle cena už mi byla o dost sympatičtější :D








Na poslední fotce čučim jak ten tydýt za mnou :D Musím vás upozornit, že to nebyl můj a kamarádky nápad. Ten černoch už tu byl nakreslený, když jsme se sem nedávno nastěhovaly a bude co v nejbližší době přelepen tapetou! :D

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


3 komentáře:

  1. :DD Můžu se zeptat, kdy chystáš další video a o čem? Moc se mi líbilo a tak chci dálší... a další... a další :-)) Jinak ta čapka ti sluší! <3 ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Už ho mám natočené, ale přeci si vás nerozmazlím hned druhým videem :D:D Příští týden ho sem ale určitě dám :)) Bude to makeup inspirovaný jednou zpěvačkou :) A děkuji :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je jasný, musíš si to rozložit a nedarovat všechno hned, přesně tak, nerozmazluj ;-) Moc se na něj těším, a zatím budu myslet, jaká zpěvačka by to mohla být, zatím sio vybavuji jen zesnulo amy winehouse, která mi nějak k tvému stylu láčení sedí( kvůli lince, ale je fakt, že ty jí děláš tenší). A není zač ;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥