Extra Super Lash - waterproof


Na tuto řasenku jsem narazila ve slevové knížce z DM, kde byla o polovinu levnější. Zaplatila jsem tedy pouhých 50Kč. Chystala jsem se druhý den do bazénu, tak jsem ji hned pro vás vyzkoušela :) Nechtěla jsem ji jen kvůli bazénu, ale obávám se, že co nevidět začne sněžit a to vždy používám voděodolnou řasenku, abych po příchodu domů nepřipomínala spíš pandu ;)



Takže... Před koupáním jsem aplikovala asi 3 vrstvy této řasenky. Dá se skvěle vrstvit, což píší i na obale, že s ní můžete docílit jak přirozeného, tak dramatického efektu. Já radši ten dramatický :D Tak jsem vrstvila a vrstvila, až jsem byla s výsledkem spokojená. Vůbec nezačala žmolkovatět a kartáček pěkně po řasách klouzal. Kdybych ale dala ještě 4 vrstvu, asi by mi je už slepila, tak jsem to radši neriskovala. Co se mi ale nelíbí je fakt, že se hrozně obtiskává. S žádnou jinou se mi to ještě v životě nestalo! Vypadala jsem vážně jak idiot... Proto doporučuji aplikovat řasenku přes prst, nebo kartu z papíru. Víte co myslím? Že si na víčko přiložíte kus tvrdého papíru nebo stačí prst a řasenkujete přes něj, abyste neměly obtisklou barvu na víčku. Snad jste to pochopily, nebo aspoň už někdy někde viděly :))


A výdrž? Plavala jsem intenzivně 2 hodiny a s výsledkem to absolutně nehlo. Řasy byly stále pěkně namalované a zahnuté. Večer jsme šli s přítelem na párty, jen jsem dokreslila stíny a linku a šla jsem. Řasenku nebylo třeba opravovat :) Takže za mě velice doporučuji a dávám jí 8 z 10ti! (2 body jsem ubrala za obtiskavost, což mi vážně hodně vadí!)




                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Já mám tu extra wow lash, ale zatím jen chystám recenzi... Ještě nemám žádnou voděodolnou řasenku( a to jich mám dost...) a tak asi tuhle vyzjouším, nebo nějakou podobnou. recenze mi moc pomohla, asi si jí pořídím- moc pěkná recenze!. A to s tou kartičkou já dělám už dlouho, hlavně když si řasy rozčesávám čistým kartáčkem proti žmolkům, ten totiž sebere hodně barvy a tak bych to bez papírků nevydržela. Ale jinak je fajn si do nich vystřihnout tvar oka, tak se mi to dělá 100x líp!


    Hezký den,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Téda, díky za recenzi, neb mám na ni také slevu, ale bála jsem se, že bude stát za prd. Tak si jí s klidným svědomím můžu taky koupit:D
    Ještě jednou děkuji:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Teensmajdicka - Mezi tou wow a voděodolnou jsem se notnou chvíli v krámě rozhodovala, ale jak píšu, potřebovala jsem víc voděodolnou. A neprohloupila jsem :)) Jsem ráda, že jste pochopily moji pasáž s kartou :D

    Kate- Neděkuj :) Proto tu jsem :D Snad tě taky tak nadchne :)

    OdpovědětVymazat
  4. mám doma ten kupón a pořád si říkám, že to kupovat nebudu. ale po této recenzi asi ještě koupím. (že ano, aby mi něco náhodou neušlo)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle řasenku mám v klasické vezi (taky díky kuponku za 50 Kč :)) a jsem s ní docela spokojená. Nejlepší levná řasenka jakou jsem vyzkoušela. Jediné mínus je, že na řasách malinko žmolkovatí, ale jinak je, v poměru cena/kvalita, OK. Nijak se mi neobtiskávala.

    OdpovědětVymazat
  6. Trb - já myslím, že ti docela ušlo :D Pokud potřebuješ (ale co my ženy nepotřebujeme, že?) odolnou řasenku do vlhka, bude se hodit.

    Lady - To ti závidím. Už jsem i zkoušela několikrát a pořád se mi při aplikaci obtiskává. Někdy víc někdy míň, podle toho, jak mam zrovna čas a jak jsem precizní :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥