Čekám....a čekám....

Na Vánoce se už neskutečně těším! Ne jen na dárky samozřejmě, ale i na pohádky, cukroví, vůni stromečku a prostě na tu krásnou pohodu. Jen doufám, že aspoň na Štědrý den bude sněžit. Bylo by to romantické :) Dneska jsem měla takový relax den. Spala jsem dlouho předlouho. A musím říct, že mi to velice prospělo. Poslední dny jsem byla totiž hodně nevrlá (práce, škola,..) a podrážděná (promiň Zdendo! :D). Pak jsem jela nakupovat do mé oblíbené Harfy a vyplatilo se! Zítra udělám takový shopping post. Dnes jsem už bohužel nestihla vyfotit.

Víte co je ale nejhorší? Že do Vánoc zbývá už jen 11 dní a já to vážně už nemohu vydržet! Přítel mě totiž mučí!!! Píše mi jak vyzkoušel můj dárek a jak je skvělej a podobně... A já tu zmírám zvědavostí! :D No řekněte, že to od něj není moc pěkné! :D

Aby tu byl aspoň nějaký obrázek, ukáži vám moji novou oblíbenou kombinaci laků. Hodně používám nude odstíny a všelijaké různé neutrální tóny. Ale někdy mám přece jen náladu na něco výstřednějšího. Růžový lak je od Miss Sporty a mám už druhou lahvičku a miluji ho stále stejně hodně! Druhý je od Sally Hansen a je třpytkatý. Dohromady se krásně doplňují :)
















                                                                                                                                                          
A ještě moje líčení ze včera... Nelekejte se! :D


                                                                                                                               Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

  1. Nelekám se, líčení je krásné, stejně jako nehty... Taky se šíleně těším na Vánoce, a těšíme se na ty samé věci. A přítelovi vyřid, co si to dovoluje- ne, asi je moc fajn, to ani nejde, aby jsi neměla skvělého kluka, to by nebylo vůči tobě fér :)).

    Pěklný dne a kratší čekání( i když mne to ubíhá celkem rychle :DD)
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné líčení! Máš úžasně dlouhé řasy, co bych za to dala! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥