Anetka doporučuje/nedoporučuje...

Napadlo mě založit takovou rubriku - Anetka doporučuje/nedoporučuje, kde vás budu informovat o lokálech, které jsem navštívila a podat vám o něm vždy reference. První takový článek jsem již napsala dříve, a to TADY.

Dnes bych chtěla napsat o hospodě jménem Svět piva. Co si každý asi vybaví pod tímto názvem? Já tedy hodně druhů piv, tématicky vyzdobené příjemné prostředí, usměvavou obsluhu, nějaké ty chuťovky k pivu a tak dále. No co vám budu povídat, nic z toho se nekonalo :D

V tomto lokále jsem byla již cca před rokem. S kamarády jsme si koupili na slevovém portálu vouchery za 79,- a v ceně byla neomezená konzumace piva. Vše bylo v pořádku. Obsluha byla v mezích slušnosti, hospoda byla opatřena asi 6ti pípami, ze kterých jste si sami mohli pivo točit + ještě pípy za barem. Na stěnách byly všude pivní tácky a různé plakáty týkající se piva. Prostě to bylo docela dobré :) Asi vám nemusim povídat, jak jsme s kamarády po téhle akci vypadali :D

Pak jsem zase jednou koukala na slevy na internetu a narazila na jednu, která se mi docela líbila. Bylo to opět do již zmíněného Světa piv. Byl to voucher na neomezenou konzumaci jídla i pití do 1000Kč (za 300Kč). Tak jsem to koupila a dala to příteli jako dárek. No a včera jsme se do lokálu konečně dostali. A teď vám napíšu, jak návštěva probíhala... Pořádně se ujistěte, že sedíte... Je to vážně síla :D

 Když jsme se dostavili do hospody, hned nám bylo vynadáno, že jdeme moc brzy... Servírka si totiž špatně zapsala čas naší rezervace. Omluva žádná... Dalším šokem byl nápojový a jídelní lístek, který nám asi po 10ti minutách servírka přinesla. 200%centní marži od minulé návštěvy jsem tedy opravdu nečekala. Když po delší době opět přišla s tím, že co jsme si tedy vybrali, nadiktovali jsme jí jaká piva si přejeme a bylo nám odpovězeno: Ale jako na pivo se vůbec nedívejte! Máme jen tyhle tři... A nadiktovala nám 3 druhy piva... Poté jsme dostali hlad a tak jsme si dali oba 4 bramboráky a zelí... Přikládám foto, které jsme pořídili... Opravdu si myslíte, že toto jídlo má hodnotu 99Kč? O záchodech se snad ani vyjadřovat nebudu... To by byla kapitola sama o sobě :D
Servírka se nás už půl hodiny před zavíračkou snažila vypudit z hospody, dávala židle na stoly i když měla ještě půlku lokálu plnou - což považuji za vrchol neslušnosti... Ale co udělala potom, to nemělo obdoby - vyhrožovala nám, že na nás zavolá policii a to přece nemáme zapotřebí. Takže jsme radši odešli a doma jsem pak napsala stížnost portálu, kde požaduji vrácení peněz. Opravdu to za to nestálo!!!

Dávám 0 z 10ti!!!!

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Wau, tak to je teda síla.

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ježiš nechtěla bych ! No jo já si občas taky ťukam na čelo jak se někde obsluha (ne)umí chovat.

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Ou, no dobrý no, jsi se asi suprově napapinkala no.NO,no,no, jinak než váhavě se to popsat nedá, takže se omlouvám za počet sllvek no... Takže tím no myslím, že to je fakt moc! Nebo už nevim, ani nevim, jak se na to mám ozvat.

    Pokud možno hezký den ne jako ten, který zde popisuješ...
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel úroveň většiny českých hostinců, hospod a restaurací je otřesná :( Lepší je si vždy přečíst před tím recenzi.
    Majdično na to se dá říct jen jediné a to - no comment :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥