Víkend...

...jsem strávila s mým přítelem a užívali jsme si volna - filmy, jídlo, procházka, tulení,... Prostě pohodička. Škoda, že víkend trvá jen 2 dny. Klidně bych to brala naopak. Dva dny práce a 5 dní volna :D Jinak doporučuji procházku v parku na Ohradě, k památníku Jana Žižky. Moc krásná příroda, která hraje všemi barvami. Jo a upekla jsem mu mramorovou bábovku... Když jsem mu ji donesla pod nos, moc se na ni netvářil, ale jak ji potom zdlábnul! Ani drobeček nezůstal :D Věřím, že vám se bude líbit ale stejně jako mně! :D


On mi pak na oplátku, během toho co jsem vařila oběd, vyrobil srdíčko z vosku se začátečními písmenky našich jmen :)) Šikulka ♥



Zítra se chystám s kamarádkou do Lushe, očuchat další vánoční novinky. Nejvíce mě zajímá masážítko Friend with benefits, jelikož má vonět po čokoládě. Tuším že je to mé oblíbené (a ukončené :( ) masážítko Mange too, jen v novém kabátku. Tak uvidíme. A večer do školy. To bude opruz :D Už teď se mi tam nechce... Asi si budu muset tenhle týden udělat ještě něčím malým radost, jinak to nevidím... :))

                                                                                                                Vaše Aneta ♥

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře ♥