Tramtadadáááááá...

Takže... Neděle je tu, 21:00 je taky tu, čili i vyhlášení Giveaway je tu! Nebudu to moc natahovat. Ale přece jen chci něco napsat... Já sice dneska naděluji vám, ale i vy jste mi něco nadělily. A to zatím nejvyšší denní návštěvu v historii blogu :)) Do této doby bylo maximum 64. Díky!!!

A teď již přejdeme k tomu hlavnímu, na co všechny čekáte! Vítězky jsem vylosovala pomocí random.org.



Na prvním místě se umístila CinnamonJunkies a dostane ode mě modrý lak, nude lak, rozjasňující sprej a modrý stín!




A na druhém místě se umístila Kamila a pošlu jí modrý lak, stříbrný a broskvový stín!





Holky, gratuluji a čekejte e-mail :)) A vy ostatní nezoufejte! Až budu mít 100 veřejných sledovatelek, bude další Giveaway :))

                                                                                                                Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Gratuluji:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. No to nééé, já nikdy nic nevyhrála! To je skvělý! :))Slečně též gratuluji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, gratuluji moc! A rozhodně nezoufám, o giveway mi tak fakt nešlo... Hlavně se tšším nas další článek ;-)

    teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mockrát děkuju, to se mi ještě nikdy nepovedlo.) Kamče taky gratuluju.)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že máte radost holky :)) Dneska jsem balíčky odeslala, tak se můžete brzy těšit ;))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥