Saloos - olej z růže

Dnes bych vám chtěla představit bio růžový olej od Saloosu.

Tento olej z růží je lisovaný za studena, tudíž se nezničily všechny jeho léčivé a výživné látky. Jeho složení je 100% přírodní.
Tento luxusní, extra výživný přírodní bio olej rozzáří všechny typy pleti, včetně té nejcitlivější. Vyživuje, tonizuje a zklidňuje záněty a zarudnutí, zralé pleti navrací mladistvý a vitální vzhled. Nově je také s vylepšenou recepturou - obsahuje i vzácný bio šípkový olej.

A teď má vlastní zkušenost. Večer ho používám místo nočního krému. Nejdříve nastříkám obličej mojí Avene termální vodou, a pak dvě kapičky oleje rozetřu po celém obličeji. Termální voda dopomáhá oleji dostat se do hlubších vrstev pokožky. Ráno je má pleť hezky hladká :))

Jelikož mám od narození atopický ekzém, téměř celý život si mažu kortikoidy na postižená místa :( Tím se aspoň trochu drží na uzdě. Na malíčku se mi asi před měsícem rozšířil tak, že byste na mém malíčku těžko hledali nějakou kůži... Byl rudý, mokval, hnisal a nemohla jsem s ním ani hnout... Zní to nechutně, ale je to tak. Kortikoidy už přestaly účinkovat, a tak jsem přešla k alternativnější metodě - začala jsem si malíček mazat tímto olejíčkem 3-4 denně. Je to asi týden, a na malíčku mám novou kůži a už vypadá mnohem lépe. Jsem opravdu šťastná, že jsem tento olej našla a pořídila si ho! Sláva mu a třikrát hurá! :)) 

Balení je opatřeno kapátkem, a opravdu stačí 1-2 kapky.
Stojí cca 130Kč




Ještě mám pro vás jeden tip. V Sephoře právě probíhá na jejich výrobky akce - 1+1 zdarma (respektive za 1Kč... :D)!!! Určitě se to vyplatí! Já si pořídila k Vánocům jejich masážní olej s vůní sladkého dortu z nové kolekce a tělové borůvkové máslo. Ale přemýšlela jsem o koupi dvou másel. Jedno stojí 270Kč, ale s touhle akcí vás jedno přijde na 135Kč, což už je normální cena :) Tak pokud nevíte co k vánocům, určitě se tam stavte :)) Pokud si vyberete jen jeden výrobek, dostanete na něj 20% slevu. Při koupi 4 výrobků, dostanete 2 zdarma (2Kč)! Zadarmo dostanete vždy levnější produkt, pokud jsou stejně drahé, tak máte prostě jeden za 1Kč :))


A připomínám, že už jen jeden den a vyhlašuji vítězku Giveaway :)) ---> ZDE!

                                                                                                             Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. tenhle olejicek mam taky a take ho pouzivam misto nocniho kremu :) mam ylang-ylang :)

    OdpovědětVymazat
  2. Saloos mám moc ráda, určitě pořídím víc věcí časem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ylang-ylang jsme také jednou doma měli. Strašně krásně voní :)

    Taky ho mám ráda. Mám od něj víc věcí, ale tenhle produkt prostě vede :))

    OdpovědětVymazat
  4. Saloos je skvělá značka, měla jsem od Saloos masážní olejíček a teď mám hydrofilní olejíček na odličování a ten je nejvíc super :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥