Russian girl???

Dneska jsem měla perný den. Po celé Praze jsem objížděla krámy a vyzvedávala vánoční dárky, které jsem různě poobjednávala na internetu. To znamenalo, že jsem v 10:00 vyjela a vrátila se po 13:00... A to jsem to ještě nestihla všechno :D Ještě že jsem začala vše shánět už teď, jinak bych to do vánoc určitě nestihla :)

Recenzi dneska nemám, jen vám chci ukázat, jak jsem vyjela :D Pojmenovala jsem si to Russian style :D Hodně často se mi totiž stává, že si lidé myslí, že jsem Ruska. Stalo se mi to už xkrát. Tak tady to je :))










                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

1 komentář:

  1. Ruska?xD možná trochu, ale krásná ruska ;-) Na tý 1 fotce jsi moc pěkná, všechny jsou krásné a ta čelenka do mrazu působí zajímavě:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥