Quick tip

Otázka pro studenty druhých ročníků vysokých škol: taky po vás už teď chtějí, abyste si vybrali bakalářskou práci? Já už mám vybrané téma, hotovou osnovu, cíl práce i vybranou literaturu, kterou použiji... Přijde mi to dost na rychlo, když vezmu v potaz, že jinde na školách si témata a vedoucího vybírají až ve třetím ročníku. Na druhou stranu je to možná výhoda. Můžu si to pořádně a v klidu promyslet a třeba už i začít pracovat. Minimálně na praktické části. Tak to by bylo. Můj malý výzkum :D Docela mě to zajímá :)

Ještě mám pro vás rychlý tip. Jedná se o slevy, které budou mít v Galerii Harfa ku příležitosti 1. narozenin. V metru rozdávají hostesky a promotéři slevový sešítek se 140ti slevami. Pokud je nikde nepotkáte, můžete si je sami vzít na recepci v Harfě osobně. Mě upřímně nic moc nezaujalo, asi jen sleva do HM 20%. Ale třeba se vám to bude hodit :) Slevy platí od 11.11. do 13.11.2011. Když nakoupíte za více než 300Kč, můžete se zúčastnit soutěže o víkendy v Krkonoších, o balíčky Garnier a jeden vyhraje dokonce zájezd na Maledivy. No... kdo by se tam nechtěl podívat :)) 


(na obrázku je vyfocená jen první strana :))


                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


4 komentáře:

  1. Taky jsme si museli téma vybírat ve druháku a je to mnohem lepší, protože na to mám hodně času,... teď už jsme v prváku na magisterskéma čeká mě diplomka, tak jsem zvědavá co si za téma vyberu tentokrát :-)

    Na mém blogu zrovna probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za odpověď :) Ano, je to výhoda. Docela se i na psaní těším, dostala jsem své vysněné téma :)) Přeji hodně štěstí u diplomky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsme si je museli vybrat už ve druháku. Do zadání po nás chtěli vyplnit osnovu i nějakou základní literaturu a mě můj vedoucí natlačil i do toho, abych mu přinesla nějakou osnovu a trochu mu řekla, jak si to představuju, o čem chci alespoň rámcově psát. Třeba po kamarádce její vedoucí osnovu nechce. Docela se divím, že se ty práce někde vybírají až ve třeťáku vzhledem k tomu, že někdy v dubnu už se to v tom třeťáku má odevzdat a krom toho je za nějakou průběžnou práci na bakuli ve třeťáku zápočet, neb je to jako předmět (seminář k bakalářce a samozřejmě kredity.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mám stejné! Musela jsem mít i osnovu i literaturu a cíl a prostě vše. Pak se mě ptali co tam budu psát a tak. Uplně křížový výslech :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥