První advent za dveřmi!

Jelikož se již blíží první advent, dneska jsme vyjely s maminkou do nedaleké vesnice, kde nějaká rodina vyrábí krásné adventní věnce, různé vánoční dekorace na dveře, na stoly a mnoho dalšího. Mají je strašně krásné, takové v krámě rozhodně nenajdete! A když už se objeví nějaký pěkný, tak ceny šplhají do závratných cen! Škoda, že jsem neměla u sebe foťák, určitě by se bylo na co dívat!!! Maminka si vybrala do obýváku velký kulatý věnec laděný do stříbrné barvy a já malý obdélníkový laděný do červena. Cena velkého byla 160Kč a můj byl za 100Kč :) Líbí se vám? Máte stejný každý rok, nebo si také kupujete každý rok nový, z přírodních materiálů nebo si je sami vyrábíte?





Jinak dneska jsem si teda dopřála velkou večeři! :D Miluji obložené studené talíře k večeři :) Radši více různých ochutnávek. Čili sušená rajčátka, čerstvá rajčátka, krůtí šunka, šunka od kosti a česneková pomazánka a čerstvá křupavá bagetka :)) Mňam!


                                                                                               Přeji příjemný večer! Vaše Aneta ♥


5 komentářů:

  1. Páni fakt nádherný věnce! :) Jak tam jsou naaranžované i ty ozdoby tak to vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten červený je naprosto boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj jsou krásné. Furt se na ně dívám a mám z nich vánoční náladu :D Škoda, že se mi nepodařilo ten stříbrný vyfotit lépe. Takhle nevypadá tak luxusně jako ve skutečnosti je :)) A krásně voní lesem!

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to jsou super ceny za takove skvosty!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥