Neplánovaný výlet :)

Tak jsme se před chvílí s přítelem vrátili z obchodního domu Ikea na Černém mostě. Vy pražští určitě víte, že se otevírala "přestavěná verze" tohoto obchodu. Mimochodem tato Ikea je největší ze všech, co se u nás v ČR nacházejí.

V poslední době jsem v Ikee docela často. Byl jste taky někdo na té akci, co se konala 17.listopadu? Ikea rozdávala pro prvních 500 zákazníků poukázky na 2000Kč. S přítelem jsme 2 hodiny v pekelné zimě stáli na číslech 298 a 299 takže máme poukázky dvě. A to se vyplatí! :D Takže si za penízky koupíme konečně dvoulůžkovou postel :D:D Takové akce by se mohly konat častěji :))

No abych se vrátila ke dnešku... Prošli jsme si obchoďák, něco málo nakoupili a pak šli na večeři ( v Ikee mi strašně chutná!) a dali jsme si lososa i s dezertem za krásných 29Kč :)) Při procházení jsme ještě narazili na karikaturistu, kterého si Ikea najala pro pobavení zákazníků a tak máme pěknou vzpomínku na tento den :)) Jako třešnička na dortu bylo vystoupení skupiny Abba Stars revival. Byl to neplánovaný výlet z nudy, ale takové bývají nejlepší :))

Tak co, jsme si podobní? :))


(PS: Když to tak teď po sobě čtu, vypadá to, že se tu jako chlubím nebo tak :D Ale tak to není. Spíš mám radost, a chtěla jsem se o ní s vámi podělit :)))

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Týjo, to se máte, ty penízky by se mi teda taky docela šikly:D
    Co se týče karikatur, tak jsou moc krásné!

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je dobrá akce, mít 2000 Kč zdarma! :) to bych si jakože taky pokoupila.. ale bohužel ode mě je Ikea sakra daleko :D :) A obrázky jsou super! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, my holky vždycky víme, za co je utratit, že? :D Díky :)) Taky si myslím, že jsou povedené. Pán byl šikovný :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pěkný,2000 bych taky brala ;-) A ty obrázky jsou fakt suprový, moc se mi líbí jak vám udělal vlasy :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥