Módní přešlapy

Dnes jsem si pro vás připravila takový obrázkový post, ve ktrém najdete spoustu vtipných (aspoň pro mě :D) obrázků, co na sebe lidé dokáží navléct, nebo namalovat :)) Hezky se bavte :)

Velice praktické...

Zvířecí vzory jsou ok, ale nosit na sobě ještě části zvířecích těl?

A někomu chybí soudnost :))



Není nad krásné upravené obočí nakreslené do přesného oblouku :D



Delší sukně by nebyla na škodu... Třeba by pak zakryla to vykukující bříško... :)

A někdo se zas rád pochlubí svým pozadím

Sukně už dávno není záležitostí jen žen...

Možná tak do bordelu :D

Podpatky? Proč ne :D



Pan Skříteček

Ten by ani nepotřeboval kalhoty :D

Pokud se bojíte, že si své nové boty zničíte, pořiďte si tyto krásné návleky :D

Asi se líčila ještě za tmy a bez zrcadla...



Když už nevíte co by, obujte si botu na hlavu :D


Sexy kočka

Docela praktická věc, já třeba na horní poličky v krámech nikdy nevidím :D


Znáte v programech na úpravu fotek efekt rybí oko? Tohle mi ho trošku připomíná :D



Prsa vzadu :D

Íahaha :D

Podobný efekt ze solárka vidím skoro denně :)

Vosí pas.... au

Vkusné :)

                                                                                                             Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Bohužel v Americe nejen že nemají soudnost, ale oni si na tom i zakládají :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jj... pyšný národ :D Jen jestli maj na co...

    OdpovědětVymazat
  3. Některý mě docela i pobavili :D

    OdpovědětVymazat
  4. tu poslední fotku vídám sem tam ve škole... :D Jen ta slečna samozřejmě nemá tak tlustý nohy, ale jde "krásně" vidět ta celulitida a krajkové bíle kalhotky, "strašně sexy" větře mi... :D

    OdpovědětVymazat
  5. http://3.bp.blogspot.com/-3ozayy0LtzY/Tr5K0nOFG7I/AAAAAAAAAlw/6evyW4AicYU/s320/Untitled+10.jpg

    Tohle je módní styl, ke kterému extrémní líčení patří. Jmenuje se to Yamamba :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hele já sem kluk a taky nosím podpadky, no a to mi je 15. Vlastně vypadám jako holka. Dokonce mě jednou pozval jeden kluk na rande

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥