Milý deníčku...

... dnes jsem se rozhodla uspořádat svou první  GIVEAWAY! Ceny už znáte. Pravidla jsou stejná, jako na jiných blozích. Musíte být veřejným sledovatelem mého blogu a do komentáře mi napsat cokoliv chcete (třeba co byste chtěly vyhrát) + svůj e-mail :) Hodně štěstí!!!

Výherkyně budou dvě:

1. cena - modrý lak + další tři libovolné výrobky
2. cena - modrý lak + další dva výrobky, co si nevybere první výherkyně 



























Jak výrobky vypadají zblízka, se můžete podívat ZDE ve druhé části příspěvku. Výherce vyhlásím za týden v neděli 20.11.2011. Vím, že ceny nejsou kdo ví jaké, ale věřím, že někomu udělají radost :)

                                                                                                            Vaše Aneta ♥

18 komentářů:

  1. Jupi, giveaway :) Sleduju uz delsi dobu, tak asi jen dodam, ze preju hodne stesti v blogovem svete a ze kdybych naaahodou vyhrala (coz se mi jeste nikdy nepodarilo), tak ze bych si prala k tomu modremu laku i ten druhy lak a z tech stinu ty merunkove a sedive.. :)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je milé. Moc se mi líbí tvůj blog <3 A kdybych čistou náhodou vyhrála, přála bych jsi ten druhý lak a třeby ty stíny, cokoliv, ale to je jedno... Hlavní je, že se stále rozvíjíš a zlepšuješ, a to ti moc přeju. Jen tak dál !
    Krásný den,teensmajdicka

    majdalenka232@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. sakra, ten bilej lak od Essence jako jedinej z ty kolekce nemam :D:D

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Opět sem narazila na blog plný kosmetiky, to já ráda! :) a kdyby náhodou: klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Stribrny lak a tmavemodre stiny prosim prosim=)

    zlatosfera@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to zkusím:-) jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Mas hezky blog a super giveaway! Tak doufam, ze budu mit stesti:)

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nikdy jsem nic nevyhrála, tak se třeba na mě už usměje štěstí:-)

    kate.trpalkova@gmail.com

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je poprvé co se účastním giveaway, tak uvidíme :) jinak se mi strašně tvůj blog líbí, sleduju ho od začátku :) libí se mi, jakým stylem píšeš články a taky jsou moc užitečné. Jao bonus posílám aspoň vtip, třeba už ho znáš, ale je super! :D
    Kohout každé ráno vstane a když přijde na dvorek, osm slepic políbí a deváté vytrhne pírko. Tak se to opakuje každý den, až se devátá slepice naštve a řekne: „Nechápu, proč všechny slepice dostávají pusu, jenom mě pokaždé vyškubneš pírko?“
    Kohout na to odpoví: „Tebe chci vidět nahou, baby!“

    P.S. strašně moc toužím po spreji a stříbrným stínu, vypadá úžasně!

    kamca.novackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ak by som náhodou vyhrala poprosila by som biely lak, strieborné tiene.

    stanislavakacerikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, jakmile sem vlezla na tvuj blog, okamžitě mě nečím zaujal:) Myslím, že tato giveaway je velmi štědrá a ceny jsou opravdu pěkné a myslím, že to všechny holky ocení:))
    Jinak mi je jedno co bych vyhrála, to už by bylo na tobě:) Samozřejmně bych za výhru byla moc ráda, protože nikdy sem neměla to štěstí něco vyhrát:(

    můj mail: veirauchova.marketa@sezna.cz .. Přeju ti hodně úspěchů s blogem:-*

    OdpovědětVymazat
  12. skvělá giveaway!.)
    kdyby náhodou, tak stříbrný lak, rtěnku (nevím, jestli jsem pochopila ty křížky, kdyžtak sprej.)
    aneta.jel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Přála bych si vyhrát všechny stíny! :-D

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Máš krásný blog, tak se taky zapojím :D.
    Bylo by mi jedno co by to bylo, kdybych něco vyhrála :D.
    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Pěknej blog:) Občas jsem se mrkla = nesledovala jsem tě. Stejně jsem nikdy nevyhrála, ale proč se nepřihlásit, aspoň budu vědět o novejch článcích hnedka:) Taky můžeš mrknout na můj - www.lencino.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Zapomněla jsem mail:( Lenka.Kolackova@gmail.com
    A chtěla bych ty cihlový stíny:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojky, super blog, jen tak dál :)

    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. super giveaway :) ak by sa mi náhodou podarilo vyhrať velmi by ma potešili rtěnky, ale v podstate ma poteší čokolvek :)

    petruchova_natalia@yahoo.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥