Kočičky :)

Včera mi přišly samolepky, co jsem si objednala v akci na Slevomatu. Chtěla jsem si s nimi obzvláštnit skříň, která je jen čistě bílá. Samolepek bylo 5, na skříni mám 3, takže mi ještě zbývají dvě :). Jedna přijde na poličku (kterou ještě musím koupit :D) a druhá se posadí u mně na stole :) Ale to budu moct zrealizovat až po tom, co v pokoji s kamarádkou vymalujeme. Což bude, až nám vymění majitel okna :D Takže to bude až příští rok, řekla bych :-/

Tu vpravo dole jsem bohužel moc netrefila a je nakřivo :( :D



Čičiny čekající teprve na nalepení :)


Dále jsem uskutečnila výhodný nákup v Rossmannu, kde probíhá opět výprodej značky Essence za 5,- :) Jak můžete vidět, mám dvakrát stejné laky a dvakrát třpytivý sprej. Co to asi znamená? Že budu pořádat první giveaway :) Stíny si také nenechám. Ale s dovolením si ponechám jeden sprejík, světlý lak a rtěnky :)
Z toho vyplývá, že pro vás budu mít k dispozici 3 laky, sprej a stíny :) A abyste věděli na co se těšit, přikládám i nějaké ty fotky. Ještě ale nevím, kdy přesně bude giveaway probíhat. Snad vás takové maličkosti potěší :)





















                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. sakrys, kam na ty vyprodeje chodis?? ja nikdy zadny nechytnu :(

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, kočky miluji, tak se mi tak moc líbí :)

    Tyhle věcičky mám z výprodeje z Galerie Harfa :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem narazila na výprodej... snad poprvé! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já doufám a přeju si, abych zítra narazila na tenhle výprodej u nás :) ještě minulý týden to u nás měli za plnou cenu, tak uvidíme :D pěkné věcičky, za 5 kč bych tomu neodolala :D

    OdpovědětVymazat
  5. Giweaway miluju, ikdyž pak stejně nikdy nevyhraju :D. A tyhle výprodeje, závidím Vám je.
    P.S. kočky jsou boží.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Giweaway?? WOW , Miluju..Nikdy jsem ještě nevihrála a tak se snažím se co nejvíc zapojit ;) www.adell-dressmaker.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥