Kate Moss Lasting Finish Lipstick for Rimmel London - My Real Pink (05)

Jak jste si mohli včera všimnout u mého shopping postu, pořídila jsem si nový kousek do své skromné sbírky rtěnek. Navrhla ho sama Kate Moss pro značku Rimmel a já si myslím, že se jí skvěle povedly. Aspoň co se rtěnek týče... Můžete si vybrat z 10ti odstínů. Kate stylizovala své rtěnky do krémových odstínů, obsahují černé diamanty, které rtěnce propůjčují velkou intenzitu a má dlouhotrvající složení.

 I když mám rty suché a popraskané, tahle růžová kráska jim nijak neublížila. Ale je pravda, že jsem pod ní použila balzám a na ní ještě můj melounový balzámko-lesk (viz pusinkový speciál, ale než jsem si lesk nanesla, fotka už byla vyfocená, takže je na ní jen samotná rtěnka). Barvu jsem čekala víc do tmavě starorůžové barvy. Je trošku intenzivnější než jsem čekala, ale líbí se mi. Výdrž má docela velkou. Vydržela i oběd a pití, ale bylo vidět, že již ztrácí na intenzitě. Každopádně na party, kde se nebude jíst, vám udělá velkou parádu :) Je vhodná i na každodenní nošení. Jo a abych nezapomněla, voní úplně úžasně po tropickém ovoci, pěkně sladce :)

Teď jí mají v drogerii Rossmann za 95Kč, jinak bez akce stojí 130Kč. Každopádně přemýšlím ještě o koupi jednoho odstínu. Fakt mi tyto barvičky sedly a moc se mi líbí :) A co vy? Vlastníte nějakou rtěnku z této kolekce? Jak jste s ní spokojené? Věřím, že jste :)

Dávám 8 z 10ti :)




 Před

Po
                                                                                                             
                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Muzu se zeptat kde jsi tu vanilkovou Baleu, jak jsi mela v nekterem z predchozich clanku, koupila? Byla jsem v DM a nemeli ji :( Kupovalas ji nekdy ted, nebo uz je to dyl? :(

    OdpovědětVymazat
  2. Je to asi už 2 měsíce. Ona to teda asi byla limitka. Tak to mě mrzííí :(

    OdpovědětVymazat
  3. Šmankote, tak jsem si vybírala ze dvou odstínů, teď už budu vybírat ze tří:D Ach jo, opravdu nevím, jestli nude, červenou nebo tuto růžovou:/:D

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím ti tvoji přirozenou barvu rtů. Mít takovou tak ani rtěnky nepoužívám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥