Cien

Většinou zde píši o kosmetice, která je běžně dostupná v různých drogeriích. Ale co kosmetika vyráběná výhradně pro obchodní řetězce ? Napadlo mě udělat recenzi na kosmetiku Cien, která je běžně dostupná v Lidlu. Značka má občas i limitované edice, které nejsou ve stálé nabídce (což je škoda). Lidé k této značce mají nedůvěru, protože se traduje, že Lidl nepatří zrovna ke kvalitním obchodům. Ale například ve Španělsku (a jiných státech) se tato kosmetika běžně prodává v drogeriích. Možná že i vy nějaký kus od této značky vlastníte. Když jsem se doma porozhlédla, našla jsem několik výrobků. Zkoušela jsem i dětské výrobky, tak se nedivte :) Pečlivě jsem testovala ( i když ze začátku jsem měla obavy :D) a tady máte výsledky:

1. Cien Kids - Little clouds
Jedná se o mycí pěnu na tělo. Vypadá to jako pěnové tužidlo na vlasy a voní silně po syntetické jahodě :D   Někdo má tuto parfemaci rád, mně docela vadí. Lahví se musí pořádně zatřepat a pak si na ruku nastříkáte pěnu. Ta má být krémová a hydratující. Krémová je, ale že by nějak hydratovala, to asi ne :)) Ale jako taková blbůstka do koupelny je to pěkné. Malé vybočení od sprchových gelů :D





2. Cien bodycare - Clasic (tmavé víčko)
Velmi hutný krém s klasickou "niveovou" vůní. Docela špatně se roztírá. Já ho používám hlavně v zimě, kdy si má pokožka takové hutné krémy žádá (i na obličej). Docela rychle se vsákne a pěkně a dlouho hydratuje. Tento krém bych nazvala univerzálním krémem pro všechny typy pleti.




3. Cien bodycare - Soft (světlé víčko)
Tento krém je o poznání lehčí, má výraznou květinovou vůni, kterou opravdu nesnesu! Ale třeba kamarádce voní, takže je to individuální. Krém obsahuje jojobový olej a vitamín E. Rychle se vsakuje, ale vůně se kůže ne a ne pustit. Proto ho moc nepoužívám, i když krém je sám o sobě výborný! Dokonce ho testoval spotřebitelský časopis DTest. Hydratoval ze všech testovaných krémů nejdelší dobu! Dokonce předběhl třeba i hydratační krémy od Vichy a mnoho dalších krémů, které byly mnohonásobně dražší! Takže výsledky má opravdu skvělé!




4. Cien baby - Bodylotion
Dětské tělové mléko, které obsahuje olivový olej a ovesné mléko. Ze všech výrobků od Cienu se vsakuje tohle mléko nejdéle! Ale ne nadarmo se říká, kdo si počká, ten se dočká. Zdá se mi, že mému tělu vyhovuje nejvíce. Doba vsakování byla něco kolem půl hodiny (možná i dýl), ale ještě druhý den se cítíte, jako čerstvě nakrémováni. Kůže nikde nepne a je krásně jemná a hladká. Voní zas tak nějak obyčejně krémově :D Neobsahuje umělá barviva, ani parafín.




5. Cien bodycare - Body butter - cocoa
Máslo u mě vyhrálo první místo v oblasti vůně! Tělové máslo opravdu voní po kakau, jelikož obsahuje kakaové a bambucké máslo. Rychle se do pokožky vpije a zanechá ji nádherně voňavou a vláčnou. Má i moc pěkné balení. Na první pohled vypadá jako skleněné, ale je z umělé hmoty. Tohle máslo dělá čest svému jménu! Velice doporučuji vyzkoušet.





6. Cien med - Sensitive shampoo/conditioner
Posledními výrobky jsou šampon a kondicionér s obsahem aloevera (30%). Posilují namáhané vlasy, obsahují komplex z aloevera a slunečnicového oleje, který hydratuje vlasy, mají neutrální pH. Šampon i kondicionér jsou velice dobré! Špatně se mi hodnotí, ale dala bych jim oběma známku tak 7 z 10ti. Na obrázku mám pouze kondicionér, jelikož šampon už je vypotřebovaný a v koši :)) 




Ještě jsem od Cienu měla kdysi takový růžový balzám na rty a ten bych přirovnala k balzámům od značky Helle. Kdo nemá až takové problémy se rty, bude mu stačit :)

A co vy? Máte taky nějaké skvosty doma? Bály jste se je také poprvé vyzkoušet? Zde platí, že ne vše co je podezřele levné, musí být špatné. Všechny  výrobky se pohybují cenově kolem 40Kč. Jen snad tělové máslo bylo dražší.

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥



3 komentáře:

  1. To tělové máslo vypadá luxusně, miluju cokoliv s kakaem. :) Škoda, že není přírodní, poslední dobou jsem na přírodní kosmetiku hodně zatížená...

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych tuto značku nezavrhla, jelikož sama mám od Cienu tělový krém a jsem s ním naprosto spokojená! (viz http://the-k4t3.blogspot.com/2011/08/sunny-day.html#more )

    A plánuji si určitě pořídit i další věci:-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jen tak matně jsem zaslechla, že některé ženy jsou spokojeny se šampony této značky. Osobně jsem nevyzkoušela nic od Cienu. Jen jednou mi pedikérka udělala masáž nohou s tělovým olivovým olejem Cien. Příjemná vůně, nevstřebával se až tak dlouho, ale pocit kluzkých chodidel jsem měla delší dobu :D
    Jinak, co se týče vůbec celé kvality Lidl věcí, táta si nemůže stěžovat, je dlouholetým věrným zákazníkem, nakupuje si různá nářadí, když je nějaká akce. Cena velice přijatelná a funkční to je.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥