Alverde - limitovaná edice

Konečně jsem v DM narazila na LE od Alverde v růžových papírových obalech! A samozřejmě jsem neodolala! Na žádném blogu jsem ještě na tyto výrobky recenzi neviděla. Ani když jsem ji dala vyhledat googlem. Takže pro mě byl design výrobků velkým překvapením :) Odnesla jsem si jen rtěnku, protože mám zatím všeho zásobu. Měli ještě stíny (které mi přišly ne moc dobré, strašně prášily a pigmentace nebyla moc velká teda...), tvářenky, pudry, klapky na oči na spaní (:D) a tuhý parfém, který jsem vůbec necítila. Namázla jsem si ho i na zápěstí, ale po vůni ani památka.


Já sáhla po rtěnce a vzala si tu nejsvětlejší v nude odstínu s nádechem do růžova. Barva není moc intenzivní na ruce, ale na puse docela pěkně maluje. Vydrží celkem dlouho, protože není moc krémová. Je taková hutnější. Stála mě 75Kč myslím. A ten obal je prostě strašně roztomilý! A protože je přírodní, tak jí fandím :)) Dávám 6 z 10ti  (mám radši právě ty krémovější, i když méně vydrží)



Ve skutečnosti je béžovo růžová.... Ne hnědá






Rtěnka navíc krásně ladí k novému laku, o kterém jsem psala ZDE :) 


                                             
                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. tyjo, jak ty to delas, ze vzdycky nekde narazis na neco, co nikdo jiny nemuze najit (jako treba ten vanilkovej balzam :D)! jinak ti to moc slusi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji! Kdo hledá, ten najde :D Já o něm viděla jen jednou psát jednu blogerku (trb), že je viděla, ale nenašla jsem žádné recenze, ani obrázky, prostě nic :D V Praze jsem tuto kolekci také neviděla, až pak jsem přijela do svého malého rodného městečka (Žatec) a ejhle! Našla jsem ji tam, kde jsem ji nejméně čekala :))

    OdpovědětVymazat
  3. jééé ty se tak máš, asi si v pondělí proběhnu všechna dm v praze a okolí...

    OdpovědětVymazat
  4. Ta je vážně roztomilá :)) taky se po tom musim někde mrknout...

    OdpovědětVymazat
  5. Já se na ty věcičky musim taky jít ještě jednou podívat a pokud mě zaujme ještě něco, tak budu inspirovat rodinu, co mi dát na vánoce :D Ještě se mi líbila jedna rtěnka, tmavší odstín než je tahle. Taky moc pěkná. Pak měli ještě nejtmavší, ale to už bylo na mě moc. Mrkněte holky :)) Obaly vážně povedené.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé ta rtěnka má krásné balení :) a že já na balení dám hodně :D takže asi zajdu a mrknu na to u nás :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jí chci taky :(( Takovouhle nude hledááááááám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥