Alverde - Žlutý minerální korektor

Takže dnes se podíváme na zoubek žlutému pudrovému korektoru od Alverde. Ale přiznám se, že vůbec nevím, jak mám začít... Mám z něho totiž takové smíšené dojmy...

Korektor má neutralizovat kruhy pod očima. Já mám kruhy opravdu velké a skoro nic mi je dokonale nezakryje (aspoň z toho, co jsem zatím vyzkoušela). Když jsem ho vyzkoušela poprvé, zdálo se mi, že se nedělo vůbec nic! Kruhy byly stejně tmavé a výrazné. Po druhé se mi zas zdálo, že jakoby zesvětlaly, že tomu ta žlutá věc pomohla... A takhle se to nepravidelně střídalo. Z toho plyne, že vám ho nemůžu ani doporučit, ale ani ho nemůžu pomluvit... A teď vypadám jako dokonalý blázen :D
Dokonce jsem zkoušela pudr míchat s krémem na oči a pak jím kruhy potřít. Ale to bylo také asi k ničemu.

Ani nevím, kolik má balení gramů, protože to na něm nepíšou :D Stálo tuším 80 Kč.

Oko před a po jsem se pokoušela vyfotit... No dámy posuďte samy. Já už o něm odmítám dělat jakékoliv závěry!

Toť dnešní tolik očekávaná recenze... Snad vás zas až tolik nezklamala ;)



                                                                                                               Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Mně nepřijde, že by jsi měla až tak hrozné kruhy pod očima. Nicméně první fotka vypadá jaksi zdravěji, na druhé to vypadá jak kdyby jsi měla žloutenku :) Myslím, že ta žlutá je na tvůj odstín pleti moc tmavá, proto to asi není až tak dokonalý výsledek. Jinak na kruhy pod očima je nejlepší make-up cover od Dermacolu, ale je hodně hutný a má tendenci zalézat do vrásek, když se dobře nenanese.

    OdpovědětVymazat
  2. Já ho měla asi před třemi roky. A pokud nezměnili recepturu, tak mi vůbec nevyhovuje. To už je opravdu moc :)

    Jinak fotky jsou vážně nekvalitní. Fotila jsem to asi 10x, ale nic neodpovídá úplně skutečnosti. Hruhy mám ještě tmavší a pod kruhy ještě takový namodralý stín. Těžko se to popisuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. To netuším, jestli na něm něco měnili, ale asi ne. Jak říkáš je to opravdu už moc, ale někdo má z kruhů celkem komplexy, takže je za něj rád. Já osobně ho taky nepoužívám na běžné nošení, protože už je pro mě až moc, až tak si z těch kruhů hlavu nedělám, nicméně to je to nejlepší, co jsem na zakrytí kruhů našla.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím si, že tam určitě rozdíl je, přijde mi, že na druhé fotce nemáš ty kruhy tolik vidět, ale myslím si, že by to chtělo iný odstín :-)

    http://the-k4t3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Já zrovna moc výrazné kruhy nemám, ale pokud se málo vyspím, tak tam jsou. Nejlíp se mi osvědčily korektory růžové a přes to buď korektor tekutý a nebo make-up.

    OdpovědětVymazat
  6. Díky za rady, milé čtenářky. Budu muset zas vyzkoušet holt něco nového :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥