Alverde - Tělové máslo mandarinka s vanilkou

Tak jsem konečně odzkoušela toto božsky vonící tělové máslíčko a pokusím se vám o něm poreferovat.


Takže konzistence je pěkně hutná a máslová, ne jak klasická tělová mléka. Hezky hydratuje a sjednotí barvu pleti. Po nanesení se celkem rychle vsákne, což je praktické a často vyhledávané kritérium (to je můj vlastní poznatek :D). Kůže je pěkně hladká. Koupila jsem si ho proto, že je určené na velmi suchou pokožku. Takže svůj účel plní.

Co je ale na máslíčku nejlepší, je jeho vůně! Doslova mě okouzlila. Je krásně vánoční a uklidňující. Taková moje malá večerní aromaterapie :) Obsahuje totiž extrakt z pomerančové kůry, který nádherně voní. Na kůži vydrží tato vůně asi tak hodinu. Pak již bohužel cítit není. proto si plánuji pořídit i sprchový gel ze stejné řady. Jo a vanilku z něho necítím vůbec! Což je trošku škoda, ale nevadí no...

Dále je super, že neobsahuje syntetické vonné, barvící ani konzervační látky a produkty použité pro výrobu tohoto máslíčka pocházejí z kontrolovaného biologického zemědělství.

200ml pořídíte za 99Kč v drogeriích DM. Dávám mu 8 z 10ti.


Poslední dobou mám úchylku právě na tělovou a dekorativní kosmetiku od Alverde. Všimli jste si? :D

Jinak moc chci poděkovat těm, kdo se účastní mé malé giveaway! Děláte mi velkou radost s vašimi krásnými komentáři a doslova mě odrovnal vtip od Kamily :D Těm, kdo se ještě nezúčastnil připomínám, že mohou připojit komentář pod článek ZDE až do 20.11. 

                                                                                                           Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. Jé, krásná recenze, a to máslo musí vonět fakt skvěle! Asi se po něm za nějakou dobu juknu, pěkný článek a užitečný;-)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Při poslední návštěvě DM sem na tenhle krém koukala.. :) ale jelikož mám teď doma tělových krémů a mlík až až, tak si ho vezmu třeba příště.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teensmajdicka: Voní božsky! Doporučuji očichat nejdříve sprchový šampon :)

    Skodulka: Jj, mně právě zásoba došla. A tělové máslo jsem vlastně ještě neměla. Jen vzorek ze Sephory, která jsou mimochodem také úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  4. No a už je to zase tady. Vždycky si někde přečtu recenzi (v poslední době právě na tyhle tělová másla, mlíka a podobné hovadinky) a za chvíli už to mám doma. :D Pak se to kupí a kupí.... :) Ale vypadá moc fajn.

    OdpovědětVymazat
  5. Limmett - Taky to tak mám :)) Nezapomeň se zapojit do mé giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  6. mmm, to vypada dobre, ale presne jako Skodulka- mam toho doma proste moc :D takze mozna nekdy v budoucnu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jedikats - Myslím, že jsme na tom všechny stejně :D To já včera byla v Sephoře a neodolala jsem borůvkovému máslíčku na tělo :D Ach jo... :D Ale dostanu ho až pod stromeček ;))

    OdpovědětVymazat
  8. Na tohle máslo si brousím zuby už dlouho, půjdu do něj! Miluju Alverde. <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥