Alverde, Rimmel, HM...

Včera v noci jsem se rozhodla, že si půjdu koupit něco pro radost, protože jsem to už dlouho neudělala :D No neměla jsem to dělat :D Kdybych tam byla ještě o pár minut déle, asi bych to tam vše vykoupila :D Nejdříve jsem jela do Palladia omrknout nový stojan s Alverde výrobky. Je pravda, že byl plnější a o něco větší než býval, ale zas tak moc rozdíl jsem v tom neviděla. Popravdě čekala jsem od toho víc. Odnesla jsem si však žlutý minerální korektor pod oči, jelikož mé okolí mě začalo upozorňovat na mé tmavé kruhy po očima. Korektory sice používám, ale nějak asi nefungují :D Tak uvidíme, co to bude za zázrak.

Dále jsem si odnesla čokoládovou bahenní masku, kterou jsem již měla a je vážně bezvadná. Určitě ji podle obrázku z drogerií znáte nebo jste již některou zkusili.

Dalším výrobkem je dětský olej, který hodlám používat na odličování obličeje. Kdysi jsem to už dělala, teď se k tomu vracím. Navlhčíte tamponek vodou, přidáte pár kapek olejíčku a vesele šmrdláte po obličeji :) Tenhle navíc obsahuje výtažky z aloe vera.

Pak jsem nemohla odolat laku na nehty, který byl ve slevě za nějakých 35 Kč. Tuhle barvu jsem měla vysněnou. Chtěla jsem si naprosto stejný (jen byl možná trošičku víc do růžova) koupit v FF, ale stál 160 Kč, což je pro mě za lak opravdu hodně! Teď jsem objevila skvělý dupe, tak se těším až ho vyzkouším.

Nejvíce mě zajímaly však rtěnky od Kate Moss pro Rimmel. Vybrala jsem si odstín 05 - My real pink. Tak už jí mám doma ve sbírce :)
(mimochodem v drogeriích Rossmann právě probíhá akce na výrobky značky Rimmel, a to 25% sleva)

Poté jsem zašla ještě do HM, kde mě zaujalo krásné netopýří triko s úžasným vzorem a mými oblíbenými barvami. K tomu ještě šátek, který jsem si chtěla koupit za plnou cenu (zapomněla jsem pak na něj :D) a teď byl ve slevě za polovičku. Skvělý kup :))





Recenze na výrobky udělám, až je aspoň trochu ozkouším. Na rtěnku bude už zítra :)) Tak se těšte.

                                                                                                               Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Už se těším na recenzi o té rtěnce, také přemýšlím o koupi:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem o té rtěnce taky přemýšlela, nakonec jsem ale odolala. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hodne by me zajimal ten korektor, protoze na kruhy pod ocima dost trpim a zatim jsem vhodny nenasla a znacku alverde mam rada, tak se tesim na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kate, Limett - Holky po recenzi už neodoláte :D:D

    JEDIKATS - Taky jsem na něj zvědavá, dneska ho poprvé vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥