Vampire´s love LE

Kouknula jsem se na německé stránky značky Essence (kterou určitě dobře znáte) a čekají nás (možná a možná taky ne :D) nějaké ty nové limitované edice. Primárně chci mluvit o edici Vampire´s love, protože druhá kolekce se týká výhradně nehtů a to není nic, co by mě až tak zajímalo :)

A na co se můžeme těšit? :)
mimochodem tento obrázek mi trval neskutečně dlouho :D
nezdá se to, ale je to piplačka ;))


1. Paletka očních stínů 01 Love at first bite - Obsahuje moc hezké barvičky, takové opravdu podzimní, pro každodenní nošení. Kdybych neměla paletku od E.L.F.u, tak do ní asi jdu :)) I balení mi přijde celkem povedené i docela bytelné. Aplikátor obsahuje houbičkový i štěteček. Ten mi ale přijde (od pohledu :D) dost naprd. Podle mě bude dost tvrdý a bude prášit, ale třeba se pletu :))

2. Toaletní voda - Popis říká pouze to, že se jedná o mystickou vůni. Dále ji zde ale bohužel nespecifikují, což je škoda. Když se objevila na trhu toaletka od Essence z řady Blossoms etc... musela jsem ji mít. Už mi v ní zbývá jen půlka. A díky té poslední vůni si myslím, že tahle bude také povedená. Necháme se překvapit. Toto je výrobek, který mě opravdu zajímá. Líbí se mi také flakónek, na kterém přecházejí barvy od temně fialové až po rudě červenou.

3.  Tvářenka 01 Bloody Mary - Tato tvářenka je výjimečná tím, že má inovovanou gelovou texturu. Ještě nikdy jsem neměla možnost takovouto tvářenku vyzkoušet. Minimálně to v obchodě provedu. Ale u toho asi zůstanu, přijde mi ta barva totiž moc výrazná, moc růžově červená a myslím, že bude mít dost sytý finish (ale popis tvrdí opak- opět uvidíme :)) Výhodu vidím v používání, produkt nanesete pumpičkou, tedy přesné množství, které potřebujete.

4. Laky na nehty 01 gold old buffy, 02  into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken und 05 hunt me if you can - Tyto laky mě moc neoslovily. Na nehtech mají vykouzlit různé efekty, které nemohou být jiné, než samozřejmě opět mystické :D Tato kolekce tímto slovem opravdu nešetří ;)) Někomu ale určitě do oka padnou.

5. Třpytivý pudr 01 Lil´ Vampire - Co mě rozesmálo, je název tohoto pudru :D Jinak co o něm napsat. Klasický lisovaný shimmer. Asi mě nemá čím překvapit :) Tento má být pro změnu tajuplný, dokonce nebesky krásný ;))

6. Lip stain 01 Bloody Marry, 02 True love - Dlouhotrvající barvička na rty ve dvou odstínech - červené a růžové. Jak nečekané :D To asi oželím :)

7. Prášek pro objem řas - Tento prášek má za úkol propůjčit vašim řasám větší objem, tím že ho nanesete aplikátorem stejným, jako mají řasenky, pak řasy projedete řasenkou a je hotovo. Tento produkt mi přijde absolutně zbytečný. Stejně tak dobře vám poslouží sypký (nebo i obyčejný) pudr, kterým zaprášíte řasy, tím se obalí a po nanesení řasenky tak vytvoří větší objem. To už je starý trik, který ale já neprovádím. Mám pak řasy moc těžké a uchycuje se mi na nich příliš maskary.

Tuto kolekci bych teda nijak zvlášť neohodnotila, spíše takový průměr. I vzhledem k tomu, že Essence už jednu vampírskou kolekci měla. Takže tak 5 z 10ti :)


Jak již jsem zmínila, druhá limitovaná edice se týká výhradně laků, a to efektových laků. Jedná se o výběr z předešlých kolekcí, ale jsou mezi nimi i ty, které jsou normálně dostupné ve stálé kolekci... Tomu upřímně moc nerozumím. Nijak se o nich rozepisovat nebudu, pouze přidám další koláž :))



A jak se líbí vám nová a staronová kolekce? :) Na co máte zálusk? 
                               
                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. mě zajímá ta voňavka, protože drogérkové mi dochází a potřebuju nějakou levnější... Jinak na laky na nehty mrknu, ale nějak ted moc nechci kupovat...
    Btw ta druhá kolekce je ale normálně v prodeji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Snad k nám tato kolekce dojde. Ta vůně vypadá totiž vážně dobře!
    No právě, proto mě zaráží, že ji tam mají jako limitku...Ale třeba ji v Německu nemají jako stálkou kolekci...I to je možné :)

    OdpovědětVymazat
  3. xPlanetkax:nn, i v německu je to v normální nabídce...

    OdpovědětVymazat
  4. Mno... tak je to asi chyba. A mně už pomalu docházejí nápady :D

    OdpovědětVymazat
  5. to je fuk, hlavně že se to dostane i k nám :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥