Pusinkový speciál - barvičky

Rozhodla jsem se nafotit barvičky, tzn. rtěnky a lesky, co vlastním. Moc jich není, protože ne vždy je má pusa natolik v pořádku, aby se na ní dalo něco takového nanášet. Mám jí opravdu neskutečně vysušenou, jak jsem tu již několikrát psala. Dneska to ale docela šlo, proto jsem toho musela hned využít :)) Příště můžete očekávat obdobný článek, ale ne na barevné produkty, nýbrž o pečujících, zvláčňujících a hydratujících pomocnících, kteří mi velice usnadňují život. Lidé s bezproblémovými rty si ani neuvědomují, jaké mají štěstí :))

Nemyslela jsem si však, že vyfotit správné odstíny lesků a rtěnek bude tak obtížné. Foťák umí s barvami pěkně zatočit :) Focení mi tentokrát trvalo asi 45 minut a ještě se 3/4 fotek nedají použít. Vybrala jsem jen ty nejlepší z hrozných :D ale snad vám to i tak pomůže v rozhodování :)

Ještě fotka pro srovnání, jak vypadají mé rty přirozeně:



1. Lush - It started with a kiss



Jedná se o tónovací balzám na rty, v červené barvě. Vonět má jako štrůdl, ale mně voní po třešních. Doporučuji před nanešením použít ještě jiný balzám, který vám rty lépe vyživí. Opravdu mi to přijde jen jako barva, hydratace je nulová. Dřív měl tenhle balzámek krásnou krémovou konzistenci, ale postupem času se jakoby vysušil, začal hrudkovatět a takto to dopadlo. Už ani ta barva není moc intenzivní. Výhoda je, že se dá využít i jako zdravíčko na tváře. Stál mě 225Kč. Já už si ho podruhé určitě nekoupím ;)) Dávám mu 4 z 10ti.


2. Lush - Snow fairy



Druhým tónovacím balzámem od Lushe je vánoční limitka Snow fairy. Nyní ho pořídíte za 230Kč. SF se od prvního balzámu liší tím, že se opravdu aspoň trochu jako balzám chová. Rty nevysušuje, trošku je zvláční, ale dodá jim opravdu krásnou zdravou růžovou barvu. Používám ho na podtržení svého vlastního odstínu rtů. Skvělé je, že se dá nanést v několika vrstvách bez toho, aby vám rty jakoby zatížil a tím dosáhnete opravdu neonové růžové. Záleží jen na vás, kam až mu dovolíte zajít :)) Dávám mu 7 z 10ti.


3. Essence - 52 In the nude




Hodně dlouho jsem sháněla přirozenou rtěnku v barvě nude. Nakonec se mi to podařilo u značky Essence - č. 52 In the nude. Barva je hodně přirozená, krásně krémová, bez třpytek, ale hezky lesklá a řekla bych, že i obstojně hydratující. Proto je vhodná i pro ty, co většinou na rtech nic nesnesou. Barvička je středně pigmentovaná, proto nepůsobí takovým tím "korektorovým" odstínem, což opravdu nesnáším...Ještě radši ji používám v kombinaci s leskem od Dermacolu, ke kterému se ještě dostanu :) Výsledek je potom takovýto: 


Pro její skvělé vlastnosti a cenu (asi 55 - 60Kč) jí dávám 8 z 10ti.


4. Essence - 02 I´m sailing


Moc se rozepisovat o téhle limitce rozepisovat nebudu, protože již není v prodeji, a tak si ji stejně již nemůžete koupit. Tato rtěnka je opět lehce krycí a tónuje rty do oranžové barvičky. Nepodařilo se mi barvu rtů moc dobře vyfotit, ale náznak oranžové zde je :)) Zakoupeno asi za 60Kč.


5. Dermacol - 05




Toto je lesk od Dermacolu č.02 (jiné jméno nemá), o kterém jsem mluvila u rtěnky In the nude. Je v lososové barvě, takový oranžovo růžový a obsahuje jemné třpytečky, které nejsou ale na první pohled po aplikaci na rtech, nijak vidět :) Cenu si už nepamatuji, ale bylo to kolem 80Kč v akci. Textura je jemně lepivější, ale mně to vyhovuje, protože aspoň déle vydrží :D Jemně také tónuje, pigmentace není sytá. Vytváří na rtech "mokrý" efekt. Obsahuje také UVB filtr a chrání před volnými radikály. Dávám mu 9 z 10ti bodů :).

6. Essence - Stay with me, longlasting lip gloss - 04 Trendsetter




Lesk je velmi pigmentovaný. Pro mě je to tedy spíše tekutá lesklá rtěnka, než lesk. Má opravdu hodně sytou barvu, ale nepodařilo se mi opět pořádně vyfotit :-/ Proto jsem vygooglila jednu paní, která ho na sobě má a barva zde odpovídá lépe - ZDE. Barva je krásně tmavě růžová a můžete ji dle libosti korigovat. Pokud chci jen lehce zabarvit do tmava rty, nanesu lesk nejdříve na prst a pak s ním "ťupkám" lehce na rty. Ještě plánuji pořídit další barvičky, jelikož i výdrž je opravdu velká. S tímto leskem budete spokojeni :) Dávám 10 z 10ti!



Mojí nejoblíbenější rtěnkou je však Lilla romantica od Gabrielle Salvete o které jsem nedávno psala a která ode mě dostává 10 z 10ti bodů :))




Barvy s bleskem a bez blesku:







Uffff, vyčerpávající recenze je zamnou a příště se můžete těšit tedy na pečující balzámky bez barvy :))

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥



4 komentáře:

  1. In the nude je taky moje oblíbená :) též mám rty často hodně vysušené a tahle rtěnka je taková balzámová a navíc přirozená...škoda jenom, že moc nevydrží :(

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkná recenze a moc pěkné rty...

    OdpovědětVymazat
  3. Limett- Ano přesně taková je. mně to ani moc nevadí, kdyžtak přejedu pusu znova :))

    trb- děkuji za kompliment :)

    OdpovědětVymazat
  4. mas velmi peknu prorodzenu farbu a tvar pier:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥