Podzim mě dostihl...

Ano zanedbávala jsem blog, ale mám pro to jednoduché vysvětlení... práce, práce, práce a škola :D Ale abyste si nemysleli, nejen vás jsem teď odbývala, ale ani se svým přítelem jsem netrávila zdaleka tolik času, kolik bych chtěla.
Jinak podzim už je v plném proudu, hlavně ráno a večer je pěkná kosa... A tak jsem si již obnovila šatník a naladila ho na podzimní vlnu. Jelikož jsem dlouho nepřidala žádný svůj shopping post, tady je! :)

Nafotila jsem pár svých nových věciček v mých nových oblíbených barvách spadaného listí :) Tak ať se vám líbí :))











A dneska jsem běžela do krámu pro novou JOY, hned jak na svých FB stránkách uveřejnili fotky jejich nových diářů na rok 2012 :) Je ještě hezčí než loňské diářky a prodávají se ve dvou barevných provedeních a to v barvě růžové a černé. Výrobu asi sponzoroval Avon, jelikož jméno firmy je na přední straně diáře (pro mě je to trošku rušivý element...) a také uvnitř je pár natištěných reklam. Ale to nevadí :) Za 50Kč je super!!!




                                                                                                             Vaše Aneta ♥

2 komentáře:

Děkuji za vaše komentáře ♥